بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09155550612

بعد از کاشت مو چه باید کرد؟

اقدامات بعد از کاشت ، چه اتفاقی بعد از کاشت می افتد؟
ایا می دانستید که مراقبت های بعد از کاشت مو در رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار موثر است؟ برای اطلاع از این راه های مراقبتی پس از کاشت با فولیمو همراه باشید

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

ایا می دانستید که مراقبت های بعد از کاشت مو در رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار موثر است؟ ایا می دانید رسیدگی و تقویت مو ها تنها به عملیات کاشت محدود نمی شود بلکه پس از ان نیز یک سری امور و مراقبت ها وجود دارند که نیازمند توجه ویژه هستند. برای اطلاع از این راه های مراقبتی پس از کاشت با فولیمو همراه باشید.

فولیمو را در آپارات دنبال کنید

مراقبت های پس از کاشت مو

در مقالات قبلی نحوه انتخاب بهترین و موثر ترین روش کاشت مو را با یکدیگر بررسی کردیم. حالا قصد داریم نکاتی را ذکر کنیم که با دانستن و رعایت کردن انها بعد از کاشت , می توانید به بهترین نتیجه برسید و از وقوع مشکلات و عوارض احتمالی پیشگیری کنید :

بعد از کاشت مو چه باید کرد؟

  • شست و شوی صحیح ( نکته : در روز های اول پس از عمل کاشت مو از شستن مو های خود اجتناب کنید پس از این که پزشک متخصص شما شست و شوی مو را برای شما مجاز اعلام کرد برای جلوگیری از عفونت حاصل شده از عرق کردن و الودگی به آرامی موهای خود را با آب و صابون ملایم شست و شو دهید.)
  • کتنرل تورم حاصل از عملیات کاشت مو : استفاده از کمپرس یخ, پیاده روی روزانه , مصرف مداوم مایعات و صحیح خوابیدن از جمله مواردی هستند که وسیله انها می توانید تورم سر خود را کنترل کرده و موجب بهبودی ان در دراز مدت شوید.
  • نحوه خوابیدن پس از عملیات کاشت : پس از کاشت مو حتما باید تا مدتی اصطلاحا به صورت طاق باز بخوابید و از خوابیدن به صورت دمر یا به پهلوی چپ و راست خودداری کنید زیرا ممکن است در صورت تماس سر یا ناحیه کاشت با بالشت گرفت های کاشته شده از ناحیه کاشت خارج شوند.
  • محافظت از سر در برابر تابش مستقیم نور خورشید و الودگی های موجود در هوا : برای محافظت در برابر این عوامل مشکل ساز می توانید به هنگام خارج شدن از خانه از کلاه لبه داری استفاده کنید که یک سایز از اندازه سر خود بزرگتر است و به این صورت فشار به ناحیه کاشت وارد نکرده و انرا در برابر افتاب و الودگی ها حفظ می کند
  • استفاده از مشروبات الکلی و دخانیات ممنوع! : بله جدا از ضرر های بیکرانی که استفاده از مشروبات و دخانیات بر روی باقی سیستم های بدن دارند این موارد می توانند بر روی رسیدن به نتیجه مطلوب پس از کاشت تاثیر نیز چشم گیری بگذارند. پس از عملیات کاشت استعمال دخانیات به خصوص سیگار و قلیان تا یک ماه ممنوع است چرا که باعث می شود خونتان رقیق شده و از همه مهم تر اکسیژن خون شما کاهش بیابد. همانطور که می دانید اکسیژن عامل موثر بر رویش موهای سرتان است. استفاده از مشروبات الکلی نیز تا 6 ماه باید کاهش بیابد چرا که این مورد نیز میزان روی در بدنتان را به طرز چشم گیری کاهش می دهد و همانطور که می دانید روی از جمله عوامل تاثیر گذار بر رویش موی سر انسان است و کمبود رویش مو را دچار مشکل می کند. پس اگر می خواهید به بهترین نتیجه پس از کاشت برسید مصرف این دو مورد را تا جایی که می توانید در مدت محدود کاهش دهید.
  • انجام ورزش های سنگین و پر تنش مانند بدنسازی , دوچرخه سواری , بسکتبال و والیبال تا 6 ماه پس از کاشت مو ممنوع است زیرا انجام این ورزش ها در اوایل کاشت موجب عرق کردن پوست سر شده و ناحیه کاشت را الوده می کند و در کل این ورزش ها باعث می شوند خونرسانی به بافت و عضلات بدن زیاد شده و خون کافی به فولیکول های کاشته شده در ناحیه کاشت مو در سر نرسد.
  • استفاده از استخر , سونا و جکوزی تا 6 ماه ممنوع است زیرا کلر موجود در اب برای موهای کاشته شده بسیار مضر است. پس در نظر داشته باشید که بهتر است تا مدت زیادی از رجوع به استخر های مختلف خودداری کنید.
  • استفاده از داروهای گیاهی و انجام انواع روغن مالی ها تا 6 ماه اول کاملا ممنوع است زیرا این مواد و تاثیر انها از نظر علمی ثابت نشده و ممکن است بعد از کاشت مو بر روی فولیکول ها تاثیر منفی داشته باشد و برای گرفت ها آسیب زننده باشند.
کاشت مو مشهد , کاشت ریش مشهد
نمونه مو کاشته شده توسط تیم مجرب فولیمو

معتبر ترین کلینیک برای کاشت مو کدام است؟

حال اگر می خواهید یک تیم متخصص برای انجام عمل کاشت موی خود انتخاب کنید می توانید همین حالا دست به کار شده و با تیم فولیمو تماس حاصل کنید. گروه تخصصی کاشت مو فولیمو با با بیش از ۷ سال تجربه و کاشت بیش از ۱۰۰۰ نفر متراکم ترین حالت کاشت مو در شهر مشهد را برای شما انجام خواهد داد. همچنین لازم به ذکر است مجموعه فولیمو با سالها تجربه به صورت تضمینی در شهر مشهد اقدام به مزوتراپی می کند و رسما به شما تعهد می دهد در صورت عدم رضایت تمامی مبلغ پرداختی را به مشتری عودت دهد!
پس وقت را تلف نکنید اگر از مشکل ریزش موی سر , طاسی و کم پشتی موهای صورت رنج می برید و قصد دارید که در یک مجموعه ی مجرب اقدام به درمان و کاشت مو کنید همین حالا می توانید با تماس با مجموعه فولیمو از مشاوره رایگان بهره برده و درمان خود را اغاز کنید.

در کل باید بگوییم که کاشتن مو نیاز به کسب اطلاعات زیادی دارد و نباید بدون مشورت با متخصصین مو اقدام به کاشت کرد. شماره تماس جهت دریافت نوبت و دریافت مشاوره رایگان از پزشکان متخصص فولیمو: ۰۹۱۵۵۵۰۶۱۲

فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =