بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09155550612

خط رویش مو چیست و چگونه خط رویش طبیعی داشته باشیم

خط رویش کاشت
خط رویش مو یکی مهمترین نکات در زیبایی صورت انسان است که خالی بودن یا عقب نشینی بیش از حد ان می تواند از زیبایی چهره شما بکاهد.

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

خط رویش مو چیست و چرا مهم است؟

خط رویش مو از مهمترین نکات در زیبایی صورت انسان است که در اولین نگاه توجه دیگران را به خود جلب می کند و خالی بودن یا عقب نشینی بیش از حد ان می تواند از زیبایی چهره شما بکاهد. هر چه انسان خط رویش زیباتر , کامل تر و متناسب تری داشته باشد قطعا در زیبایی چهره فرد نیز تاثیر فراوانی خواهد داشت. معمولا با افزایش سن انسان ، خط رویش مو عقب ‌تر می‌رود و مو ها شروع به نازک شدن می کنند که این امر، کاملا طبیعی است. این مورد در اقایان شایع تر است و ممکن است در سنین 20 الی 30 سالگی موجب نگرانی انها شده و استرس ریزش بیش از حد و یا طاسی را در انها ایجاد کند و کم کم انها را به سمت کاشت و ترمیم خط رویش مو بکشاند.

https://www.aparat.com/v/RzeBQ

فولیمو را در آپارات دنبال کنید

راه های زیادی برای ترمیم و جبران عقب نشینی خط رویش مو وجود دارد که مهمترین و اثر گذار ترین ان قطعا روش کاشت مو است. یکی از مواردی در کاشت مو اهمیت زیادی دارد مسئله طراحی یک خط رویش متناسب و طبیعی برای مراجعه کننده است. خط رویش در کاشت مو برای افراد مختلف متفاوت و منحصر به فرد است و پزشک و متخصص کاشت مو با توجه به مو و چهره هر مراجعه کننده خط رویش مو را ترسیم می کند. مو های کاشته شده بر خلاف مو های قبلی حالت نازک و شکننده ندارند و می توانند ضخامت خود را حفظ کنند.

چه زمانی باید به پزشک مو مراجعه کرد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما وجود داشته باشد این است که در صورت مشاهده ریزش مو و عقب نشینی خط رویش موی سر چه باید کرد و چه وقت باید به صورت جدی اقدام و به پزشک مراجعه کرد؟ در پاسخ باید بگویم که توجه داشته باشید اگر دچار ریزش موی بسیار شدید و یا ریزش موی سکه ای و ناگهانی شدید که از حالت معمول و عادی به دور هستند حتما به پزشک متخصص پوست و مو رجوع کنید. گاه ریزش ناگهانی و خالی شدن غیر معمول مو های سر می تواند نشان از یک بیماری دیگر باشد.

 

خط رویش ، بهترین خط رویش

خط رویش طبیعی به چه شکل است؟

به این نکته دقت کنید که یک خط رویش طبیعی هیچگاه به صورت خطی و یا کاملا صاف نیست و خیلی نزدیک ابروها و یا خیلی با فاصله از آنها ترسیم نمی شود. این نوع خط رویش ها حالت مصنوعی داشته و چهره فرد را از شکل طبیعی خود خارج می کنند. نباید این انتظار را داشته باشید که متخصص کاشت مو خط رویش شما را تا نزدیک ابروهایتان پیش ببرد و موهایتان را مشابه دوران نوجوانیتان کاشت کند. بهترین خط رویش معمولا چهار انگشت یا هشت سانتی متر بالاتر از ابرو ها ترسیم می شود و به شکلی است که حالت طبیعی عقب رفتگی استاندارد موی مردان را حفظ کند و حالت هفت مانند داشته باشد. معمولا یک پزشک یا تکنسین ماهر در منطقه پایین تر خط رویش شما , موهایی به صورت پراکنده و تک ریشه ای کاشت می کند تا حالت جلوی موی شما طبیعی تر شده و ظاهر متناسب تری داشته باشد.

خط رویش طبیعی به چه شکل است؟

برای طراحی یک خط رویش طبیعی به کجا مراجعه کنیم؟

همانطور که گفتیم در عمل کاشت مو مسئله طراحی یک خط رویش زیبا و متناسب بسیار کلیدی است و برای رسیدن به چنین خواسته ای باید به یک متخصص کاشت موی با تجربه و ماهر رجوع کنید که بهترین و طبیعی ترین خط رویش را برای شما طراحی کند به طوری که تشخیص اینکه موهایتان کاشته شده برای عموم مردم سخت باشد.

مجموعه کاشت موی فولیمو در شهر مشهد این اطمینان را به شما می دهد که با بیش از 7 سال تجربه و 1000 کاشت موفق، زیباترین و طبیعی ترین خط رویش را برای شما به ارمغان می اورد. شما همین حالا می توانید با شماره تلفن 0915.555.0612 تماس حاصل کرده , ابتدا از مشاوره رایگان درباره مشکل موی خود بهره مند شوید و سپس در صورت نیاز نوبت کاشت مو دریافت کنید تا تحت نظر متخصصین کاشت موی فولیمو برای همیشه صورتی زیبا و خط رویشی جذاب و متناسب با چهره خود داشته باشید و نگرانی های ناشی از ریزش مو را از بین ببرید.

فولیمو را در اینستاگرام دنبال کنید:

 

فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =