بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09155550612

بهترین مکمل بدنسازی چیست؟ معرفی مکمل های بدنسازی بدون ضرر برای مو

بهترین مکمل بدنسازی چیست؟ معرفی مکمل های بدنسازی بدون ضرر برای مو

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

مکمل های بدنسازی با توجه به مواد تشکیل دهنده ای که دارند دارای انواع متفاوت و گسترده ای هستند. درست است که این مکمل ها تقویتی هستند و در راستای عضله سازی و تقویت عضلات استفاده می شود اما ممکن است مصرف این مکمل ها دارای عوارضی باشد که وابسته به نوع سیستم ایمنی فرد ورزشکار درگیر این عوارض گردد. یکی از این عوارض که رایج تر از دیگر عوارض است، ریزش مو پس از مصرف مکمل های ورزشی‌ست.

با توجه به اینکه ریزش مو از عوارض برخی از مکمل های ورزشی است، آیا نسبت به استفاده از مکمل های بدنسازی دو به شک هستید و به دنبال مکمل های سالم و بی خطر می گردید؟ سوال بعدی که در ذهن یک ورزشکار که به دلیل رژیم های غذایی که برای فرم گرفتن و بدنسازی باید رعایت شود، این است که: بهترین و بی ضرر ترین مکمل های بدنسازی بازار کدام هستند؟ آیا مصرف مکمل های بدنسازی باعث ریزش مو سر می شود؟ پس با فولیمو تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به معرفی چند مکمل بی خطر و مناسب برای سلامت موهایتان بپردازیم.

آنچه در این مقاله بررسی می شود:

  • آیا استفاده از مکمل های بدنسازی باعث ریزش مو می شود؟
  • معرفی بهترین مکمل های بدنسازی برای مو
  • نتیجه گیری انتخاب بهترین مکمل بدنسازی

آیا استفاده از مکمل های بدنسازی باعث ریزش مو می شود؟

هورمون دی هیدروتستوسترون (افزایش هورمون تستوسترون در بدن را DHT می گویند) یکی از اصلی ترین عوامل ریزش مو در مردان است که پس از بلوغ جنسی باعث آغاز ریزش موی آن ها می شود. هر چقدر میزان ترشح این هورمون بیشتر باشد، تاثیر آن بر روی ریزش موی سر مردان نیز بیشتر خواهد بود. عوامل زیادی بر روی افزایش میزان این هورمون تاثیر دارند که استفاده از مکمل های بدنسازی یکی از آن هاست. مصرف این مکمل ها در مردانی که مستعد ریزش موی هورمونی هستند، نتیجه ای جز ریزش موی شدید نخواهد داشت . برای آشنایی با دلایل ریزش مو در مردان می توانید به این لینک مراجعه کنید.

معرفی بهترین مکمل های بدنسازی برای مو

معرفی بهترین مکمل های بدنسازی برای رشد مو

ریزش مو شایع ترین عارضه ای است که برای استفاده از مکمل های بدنسازی نام برده می شود. در ادامه قصد بررسی بهترین مکمل های بدنسازی را داریم که کمترین میزان تاثیر را بر روی موهای شما می گذارند و شما می توانید با خیال راحت تری از آنها استفاده کنید.

مکمل پروتئین وی

این مکمل پروتئینی همان پروتئین موجود در آب پنیر، پروتئینی که در داخل آب روی ماست قرار دارد و می توان اینگونه گفت که پروتئین استخراج شده از شیر است. انواع آمینواسید ها در این محصول وجود دارد و ورزشکاران حرفه ای و ورزشکاران نیمه حرفه ای از پروتئین وی ایزوله استفاده می کنند. این مکمل بدنسازی با عث افزایش حجم عضلات و کاهش وزن از طریق کاهش و ازبین بردن چربی های اضافی بدن می شود. همچنین خواض ضدسرطانی نیز دارد و مشکلات قلبی را نیز تا حد زیادی بهبود می بخشد. پروتئین وی بدون هیچگونه ترکیبات اضافی از مشتقات شیر است که این موضوع نشان می دهد که به نسبت دیگر مکمل های پروتئینی که برای ورزشکاران وجود دارد، درصد ایجاد ریزش مو در این محصول به شدت کمتر از دیگر مکمل های بدنسازی بوده و می توان به عنوان یک مکمل مورد اعتماد به حد نیاز از آن مصرف کرد.

مکمل دکا دورابولین

دکا دورابولین یک نوع مکمل استروئید است که از دهه ۶۰ در بازار موجود شده و یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای ورزشکارانی که به ریزش موی خود اهمیت می دهند است. دکا نیز اثراتی همانند تستوسترون روی بدن دارد که از جمله آن ها می‌ توان به افزایش رویش مو بدن، افزایش تعداد گلبول‌ های قرمز و افزایش عضله سازی اشاره کرد. به طور مخصوص، ورزشکاران از این استروئید به منظور بهبود ریکاوری از آسیب دیدگی ها، کنترل درد مفاصل و افزایش شدت تمرینات استفاده می کنند؛ اما نکته مثبت درباره این مکمل بدنسازی این است که اثرات منفی آن بر روی فولیکول های مو نسبت به دیگر مکمل های بدنسازی کمتر است و می توانید با خیال راحت تری از آ|ن استفاده کنید.

دکادورابولین
تصویری از مکمل بدنسازی دکا دورابولین. دکا دورابولین یک نوع مکمل استروئید است که از دهه ۶۰ در بازار موجود می باشد.

مکمل پریموبولان

یکی دگیر از بهترین مکمل های بدنسازی برای سلامت مو، مکمل پریموبولان است. مکمل پریموبولان هم مانند مکمل دکا دورابولین یک مکمل بدنسازی استروئیدی است که مصرف آن باعث افزایش حجم عضلات و تسریع در رسیدن به نتیجه دلخواه خواهد شد. عوارض و تاثیر این مکمل نیز بر روی فولیکول های مو بسیار کم است و می تواند گزینه مناسبی برای ورزشکارانی باشد که به دنبال یک مکمل بدنسازی کم خطر برای موهایشان هستند.

مکمل پریموبولان
تصویری از مکمل بدنسازی مکمل پریموبولان. عوارض و تاثیر این مکمل استروئیدی بر روی فولیکول های مو بسیار کم است و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای ورزشکارانی باشد که به دنبال یک مکمل بدنسازی کم خطر برای موهایشان هستند

مکمل اکساندرولون

مکمل افزایش حجم و وزن اکساندرولون دارویی از دسته مکمل های استروئیدی است که توسط انسان ساخته شده است و شباهت بسیار زیادی به تستسترون دارد؛ این دارو یک استروئید آنابولیک است که باعث افزایش حجم تودهٔ عضلانی و به طور کلی افزایش وزن بدن می ‌شود. یک نکته مهم درباره این مکمل این است که درست است که عوارض آن برای ریزش مو بسیار کم است اما دارای عوارض و حساسیت های دیگری است که حتما قبل از استفاده باید به آن ها توجه کرد. مصرف خودسرانه این مکمل پیشنهاد نمی شود. خطر حمله قلبی یکی دیگر از عوارض این مکمل بدنسازی است. دلیل این عارضه در استفاده از این مکمل به این خاطر است که این دارو باعث تغییر پروفایل چربی در بدن می‌ شود و می‌تواند سبب به وجود آمدن آترواسکلروزیس شود.

مکمل اکساندرولون
تصویری از مکمل بدنسازی مکمل اکساندرولون. استفاده از این مکمل استروئیدی باعث افزایش حجم تودهٔ عضلانی و به طور کلی افزایش وزن بدن می‌شود.

نتیجه گیری انتخاب بهترین مکمل بدنسازی

در این مقاله سعی شد که مکمل هایی معرفی شود که کمترین خطر و تاثیر را برای فولیکول های مو داشته باشند و شما باید به این نکته توجه کنید که ریزش مو تنها یکی از عوارض استفاده از مکمل های بدنسازی است و بهتر است که حتی از میان مکمل های ذکر شده در بالا بهترین مکمل بدنسازی را با تحقیق و بررسی داشتن کمترین عوارض انتخاب کنید.

افرادی که مکمل های استروئیدی در برنامه غذایی خود استفاده می‌ کنند در معرض عوارضی مانند باعث آسیب دیدن کبد، طحال و رگ‌های خونی قرار می گیرند. این عوارض ناخوشایند بدون هشدار و علائم قبلی رخ می‌ دهد و می ‌تواند بسیار خطرناک باشند و حتی منجر به نارسایی کبدی، خونریزی داخلی، سرطان، سکته مغزی، حمله قلبی و یا مرگ فرد استفاده کننده شوند. لذا حتما در مصرف و انتخاب مکمل بدنسازی مورد نظر خود حساسیت بیشتری به خرج دهید تا در ادامه درگیر مشکلات این چنینی نشوید.

کاشت مو مشهد

تیم کاشت مو فولیمو با بیش از 8 سال تجربه و 1000 کاشت موی موفق به طور تخصصی در شهر مشهد اقدام به انجام کاشت مو به روش مدرن FIT می کند. اگر قصد دارید تا به صورت تضمینی زیبایی موهایتان را به سرتان بازگردانید همین حالا می توانید با شماره تلفن 09155550612 تماس گرفته و با مشاوران تیم کاشت موی ما مکالمه کنید. خوشبختانه مشاوره تلفنی تیم ما کاملا رایگان است و متخصصین ما تلاش خواهند کرد در طول ان به تصمیمی درست درباره درمان طاسی سر شما برسند.

تیم کاشت مو فولیمو را در اینستاگرام دنبال کنید :

 

فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =