بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09991542121

هزینه کاشت ریش در مشهد

هزینه کاشت ریش

مقاله پیش رو، صرفا در راستای افزایش اطلاعات پزشکی شما به رشته تحریر درآمده است و تیم فولیمو هرگونه عمل و اقدامی را قبل از مشاوره با متخصص منع می کند و از این جهت از خود رفع مسئولیت می نماید.

امروزه پزشکان متخصص زیادی در شهر های مختلفی هستند که خدمات کاشت ریش و سبیل را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند، همین موضوع یک عامل رقابتی در تعیین هزینه‌ها محسوب می‌شود. هزینه کاشت ریش و سبیل در شهرها متفاوت است، اما در تهران معمولاً حدود ۸ تا ۱۲ میلیون است. قیمت‌ها بر اساس روش و گستردگی و تراکم ناحیه کاشت متغیر هستند. اگر قصد کاشت ریش و سبیل دارید بهتر است تمام عواملی که بر نتیجه کاشت موثر هستند را در نظر بگیرید.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ریش و سبیل

تصویر کاشت ریش توسط خانم بیانی
قیمت بهترین کلینیک کاشت ریش در مشهد

عوامل مختلفی می‌توانند در قیمت کاشت ریش تاثیر گذار باشند که در ادامه به مهم ترین عوامل تغییر هزینه کاشت اشاره می‌کنیم.

1- تعداد گرافت‌های مورد نیاز

هزینه کاشت با توجه به تعداد گرافت‌ها و فولیکول‌هایی که از ناحیه اهداکننده جدا می‌شوند و پیوند می‌خورند متفاوت است. هر چه تعداد گرافت‌ها بیشتر باشند یعنی تراکم بیشتر باشد، قیمت کاشت نیز افزایش می‌یابد.

2- طرح انتخابی برای ریش و سبیل

با توجه به کم‌ پشتی ریش و سیبیل‌ها، وسعت ناحیه کاشت متغیر است. ممکن است شما بخواهید در تمام ناحیه چانه کاشت انجام دهید یا فقط خط ریش‌ را اصلاح کنید. بطور کلی هر چه وسعت بزرگتری نیاز به کاشت داشته باشد هزینه کاشت نیز افزایش می‌یابد.

3- مراقبت های قبل و بعد از عمل

گاهی اوقات بهتر است قبل و بعد از عمل از داروهای تقویت کننده مو استفاده کنید. همچنین بعد عمل پماد آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت و داروهای مسکن در صورت درد تجویز می‌شوند.

انتخاب کلینیک و پزشک

یکی از مهم ترین عواملی که در افزایش و کاهش هزینه کاشت ریش موثر است، انتخاب کلینیک مناسب و پزشک ماهر خواهد بود. واضح است که استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن نتیجه مطلوب ‌تری خواهند داشت و همچنین هزینه هم ممکن است کمی بیشتر شود.

هزینه کاشت ریش در مشهد

قیمت کاشت ریش و سبیل در شهر مشهد برای افراد مختلف یکسان نیست و با توجه به فاکتورهای ذکر شده در بخش های قبلی مقاله این هزینه می‌تواند افزایش و یا کاهش یابد. اما به صورت حدودی می‌توان هزینه کاشت ریش و سبیل مشهد در سال 1401 را از 5 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان در نظر گرفت.

جمع بندی

بسیاری از آقایان خواهان ریش پرپشت و خط ریش مرتبی هستند که در بعضی موارد ژنتیک و یا در اثر سانحه امکان وجود آن با مشکل همراه شده است. به همین علت کاشت مو در ناحیه ریش و همچنین سبیل راهکار مناسبی است که به افزایش جذابیت و آراستگی شما کمک خواهد کرد. بعد از کاشت ریش و سبیل موهای پیوند زده شده به رشد خود ادامه می‌دهند. بعد از کاشت شما می‌توانید ریش و سبیل خود را کوتاه و یا بلند کنید و حتی بیارایید. عمل کاشت ریش و سبیل به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می‌شود و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت ریش و گرفتن مشاوره از خانم دکتر بیانی میتوانید با کارشناسان فولیمو تماس بگیرید.

related products
محصولات مرتبط

هزینه کاشت ریش

هزینه کاشت ریش در مشهد

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *