بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09991542121

تصویر کاشت مو به روش Super Fue

کاشت مو به روش Super Fue

مقاله پیش رو، صرفا در راستای افزایش اطلاعات پزشکی شما به رشته تحریر درآمده است و تیم فولیمو هرگونه عمل و اقدامی را قبل از مشاوره با متخصص منع می کند و از این جهت از خود رفع مسئولیت می نماید.

کاشت مو روش های متفاوتی دارد، اخیرا روش super fue بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این روش یکی از جدید ترین روش های کاشت مو است، تفاوتی که سوپر اف یو ای با روش های پیشین دارد در این است که بسیاری از معایب موجود در روش های قبلی در آن برطرف شده است. در روش super fue با استخراج فولیکول های منفرد مو بدون ایجاد زخم و بخیه صورت میگیرد. و همچنین در این روش دیگر دوران نقاهت طولانی مدتی ندارد. در ادامه بیشتر با مراحل، مزایا و معایب کاشت مو با روش super fue آشنا خواهید شد.

مراحل کاشت مو به روش Super Fue

تصویر نتیجه کاشت مو به روش Super Fue توسط خانم دکتر بیانی
کاشت مو به روش سوپر اف یو ای طی شش مرحله انجام می شود.

روش سوپر اف یو ای از بهترین ایده های کاشت مو است، که در این روش مسیر استخراج تا پیوند مو با بالاترین کیفیت و کمترین عارضه انجام می شود. روش Super Fue در طی شش مرحله انجام می‌شود. این مراحل به شرح زیر هستند:

1- طرح ریزی برای خط رویش مو به وسیله اسکن لیزری

اطلاع دقیق از محل کاشت مو اهمیت بسیار زیادی دارد. برای این کار در کاشت مو به روش سوپر اف یو ای از دستگاه اسکن سه‌بعدی استفاده می‌شود. این دستگاه با کسب اطلاعات دقیق تصویری از ناحیه کاشت، کمک زیادی برای پزشک جراح در انجام مراحل بعدی سوپر اف یو ای میکند.

2- ضد عفونی کردن بانک مو و همچنین محل کاشت

ضد عفونی کردن اصولی و درست نواحی برداشت و کاشت مو از مراحل مقدماتی جراحی است که اهمیت بسیاری دارد. با انجام این مرحله تمام میکروب‌ها در هر دو ناحیه از بین می‌رود.

3- بی حسی در هر دو موضع کاشت و برداشت در حین جراحی

بی‌حسی موضعی برای کاهش درد، در هنگام برداشت فولیکول‌ها و همچنین در هنگام کاشت آنها می‌باشد. در کاشت مو به روش سوپر اف یو ای با استفاده از دستگاهی مخصوص موضع را بی حس میکنند.

4- استخراج منفرد فولیکول های مو از بانک مو

هر مویی که در ناحیه بانک مو وجود دارد، مناسب استخراج نیست. در این مرحله از کاشت ما به ‌دنبال گرافت ها با ریشه‌های ضخیم و چندتایی هستیم تا از ماندگاری آنها در ناحیه کاشت مطمئن باشیم. از قبل با استفاده از اسکن حجم فولیکول‌های ضخیم و قدرتمند را شناسایی می کنیم. در این روش کاشت از دستگاه‌های اتوماتیک برای برداشتن این رشته تارهای خوش ریشه استفاده می‌شود.

5- ذخیره و آنالیز کیفیت فولیکول های استخراج شده

قطعا از مرحله استخراج تا کاشت هر تار مو، باید فاصله زمان مشخصی داشته باشد. در این فاصله ریشه هر تار مو، خارج از پوست قرار دارد که شرایط ایده‌آل نیست. به همین علت، هر چه فاصله زمانی استخراج تا کاشت کمتر باشد، سلامت فولیکول‌ها تضمین‌شده تر است.

6- کاشت منفرد فولیکول ها در موضع کاشت

در کاشت مو به روش Super FUE برای هر دو مرحله استخراج و کاشت فولیکول‌ها، از دستگاه‌های دقیق با ظرافت‌کاری بالایی استفاده می‌شود. برای مرحله کاشت دستگاهی به عنوان ایمپلنتر طراحی شده ‌است. ایمپلنتر هر رشته فولیکول مو را در نهایت ظرافت همراه با ایجاد سوراخی متناسب با ضخامت مو در موضع کاشت می‌کارد.

مزایا کاشت مو به روش Super Fue

مزیت های کاشت مو به روش Super Fue در کلینیک کاشت مو فولیمو
مزیت های کاشت مو با روش Super Fue در بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

کاشت مو به روش سوپر اف یو ای از مدرن‌ترین ایده‌ها در جراحی پیوند مو است، که اثربخشی بالا با کمترین عوارض دارد. این روش اگرچه جدید است؛ اما قابلیت استفاده از دستگاه‌ها با عملکرد ظریف و دقیق، مقدار اثربخشی آن را چندین برابر کرده‌ است. مرحله بی‌حسی به وسیله دستگاه‌هایی مخصوص با عملکرد دقیق صورت می‌گیرد. این بی‌حسی بدون استفاده از سوزن و داروهای حساسیت‌زا می‌باشد. برخی دیگر از مزایا این نوع کاشت شامل:

  • در این روش کاشت هیچ‌گونه جای زخم، بخیه و خون‌ریزی وجود ندارد.
  • تراکم در روش کاشت Super Fue چندین برابر بالاتر از روش های قبلی است.
  • با استفاده از کاشت مو به ای روش موها با حالت خواب خودشان کاشته می‌شوند که در نهایت، ظاهری یکدست و کاملاً طبیعی پیدا می‌کنند.
  • مدت‌ زمان اثربخشی نهایی روش سوپر اف یو ای حدود ۶ الی ۹ ماه است.
  • در این روش امکان برداشت مو از هر ناحیه بدن وجود دارد.

معایب کاشت به روش Super Fue

بی شک، کاشت مو به روش Super FUE از بهترین ایده‌های مدرن در جراحی کاشت مو است. مزایای قابل‌توجه این روش آنقدر زیاد است که میشود معایب آن را نادیده گرفت؛ اما به هر حال، لازم است تا از معایب این روش نیز اطلاعی داشته باشید.

  • برخی از افراد به روش بی‌حسی با استفاده از دستگاه مخصوص ممکن است حساسیت نشان دهند.
  • مقدار کمی تورم و کبودی پوست در هر دو ناحیه برداشت و کاشت وجود دارد.

جمع بندی

کاشت مو به روش Super Fue ایده نوینی از پیوند مو در جراحی زیبایی است. رسیدن به تار موهای پرتراکم که همگی سالم باشند همچنان از چالش‌های جدی جراحی کاشت مو است؛ زیرا با روش‌های قدیمی نمی‌توانیم سلامت تمام فولیکول‌های مو استخراج شده را تضمین کنیم. روش سوپر اف یو ای نقطه قوت پیوند مو برای رسیدن به تراکم حداکثری با کیفیت مناسب موهای کاشته شده است.

related products
محصولات مرتبط

کاشت مو به روش Super Fue

تصویر کاشت مو به روش Super Fue

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *