بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09155550612

بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

کلینیک تخصصی کاشت مو فولیمو با بیش از 8 سال تجربه و هزاران عمل موفق در حوزه کاشت مو در مشهد، کاشت موی شما را با بهترین قیمت و با مدرنترین روش های پیوند مو (بدون جراحی، بخیه و خونریزی) در مشهد و تهران انجام خواهد داد. گروه تخصصی کاشت مو مشهد فولیمو با دارا بودن برترین متخصصین کاشت مو، ابرو و ریش و سیبیل روزانه پذیرا صدها مراجعه کننده از سراسر ایران و جهان است.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از نحوه رزرو نوبت کاشت و مشاوره رایگان در خصوص آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس برای رزرو نوبت

0915.555.0612

شماره واتساپ مشاوره رایگان کاشت
0915.555.0612
آدرس کلینیک کاشت مو در مشهد فولیمو

ایران، استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار وکیل آباد

مراحل قبل از انجام کاشت مو

قبل از فرآیند کاشت مو در مشهد شما عزیزان باید مراحل زیر را به صورت کامل طی کنید تا درصد موفقیت بالایی در مراحل پایانی کاشت و پیوند مو خود داشته باشید. همچنین تکنسین های کاشت مو در سراسر ایران دوره آموزش کاشت مو فولیمو به صورت حضوری و آنلاین را از دست ندهید.

پخش ویدیو
ارسال عکس
ارسال عکس

شما باید عکس سر خود را از سه زاویه جلو، بالا و پشت جهت مشاوره تخصصی که آیا کاندید کاشت مو هستید یا نه؟ و مبلغ دقیق کاشت موی شما از راه های ارتباطی واتساپ (0915.555.0612) یا اینستاگرام Follimu ارسال کنید

01
انجام آزمایشات
انجام آزمایشات یک هفته قبل از کاشت مو

CBC diff, FBS, PT, PTT, INR, HBS Ag, HCV Ab, HTLV1, HTLV2, HIV ab & ag, PCR

02
Taking the time
تعیین روز دقیق کاشت مو

بعد از بررسی وضعیت کاشت سایر افراد در نوبت کاشت و بررسی وقت کاری شما، تاریخ دقیق کاشت تعیین و رزرو می شود.

03
انجام رژیم غذایی
انجام رژیم غذایی

سه روز قبل از کاشت مو خوردن گوشت قرمز، تخم مرغ، آجیل، چای سبز، قهوه، نوشیدنی های الکلی، سیگار و قلیون ممنوع است.

04
اصلاح (شیو) کردن مو
اصلاح (شیو) کردن مو

شب قبل از کاشت مو شما باید مو های خود را با شماره صفر کوتاه کنید و بعد از آن حمام رفته و خواب کافی را داشته باشید.

05
pill
استفاده از قرص سفالکسین و ترنسید

ساعت 12 شب قبل از کاشت مو 1 عدد از هر کدام مصرف کنید سپس 6 صبح و به همین منوال تا 3 روز ادامه دهید.

06
حضور در کلینیک
حضور در کلینیک

شما باید ساعت 7.30 در کلینیک حاضر باشید و خودتان را به پرسنل پذیرش معرفی نمایید.

07
کاشت مو

بهترین تکنسین کاشت مو در مشهد

عموما آقایان به دلیل ریزش موی سر و همچنین ریش به دلایل وراثتی و… جزوه دسته افرادی هستند که به کلینک کاشت موی فولیمو مراجعه می‌کنند. روش‌های گوناگونی برای کاشت مو وجود دارد که وابسته به میزان ریزش مو، کلینیکی که برای پیوند مو به آن مراجعه کرده‌اید، روش مناسب برای کاشت مو به شما پیشنهاد می‌شود. هزینه کاشت مو در مشهد به پارامترهای گوناگونی وابسته است که از جمله اصلی‌ترین پارامترها می‌توان به کلینیک کاشت مو، روش کاشت مو و… اشاره کرد. اما کمترین قیمت برای کاشت مو را می‌توان یک میلیون تومان در نظر گرفت.

محصولات آموزشی فولیمو

کلینیک کاشت مو فولیمو با دارا بودن بهترین متخصصان کاشت مو در کشور، اقدام به تولید انواع دوره های آموزشی از قبیل کاشت مو، مزوتراپی، بوتاکس به صورت صفر تا صد کرده است تا افراد علاقمند به این حرفه پر درآمد با کمترین قیمت و بهترین بازدهی وارد حرفه کاشت مو، مزوتراپی و بوتاکس شوند.

بهترین مرکز کاشت مو در مشهد

دیگر ریزش مو نگرانی ندارد

فرقی ندارد به چه دلیلی موهایتان را از دست داده‌اید، کلینیک زیبایی فولیمو  با دارا بودن بهترین متخصص کاشت مو در مشهد، زیبایی را به شما باز می‌گردانند. کلینیک کاشت مو فولیمو با دارا بودن بیش از هزاران عمل موفق در حوزه پیوند و کاشت مو در مشهد و تهران، تضمینی بر  موفقیت پیوند شما می دهد. به جهت مشاهده نظرات کاربران می توانید به چند نمونه از عمل های موفقیت آمیز کاشت مو توسط فولیمو توجه کنید.

befor2 (1) after2
befor3 (1) after3
befor5 (1) after5
befor4 after4
befor7-scaled (1) after7-scaled

کاشت مو بهترین و تنهاترین روش درمان دائمی و برگشت‌ناپذیر ترمیم و پرپشتی مو است که افراد مختلف به‌خصوص آقایانی که به دلایل گوناگون دچار ریزش مو، طاسی سر یا کم‌پشتی و نازکی مو شده‌اند می تواند از آن بهره مند شوند.

کاشت و پیوند طبیعی مو یک روش غیرتهاجمی است که پیامدها و بازخوردهای بسیار مثبت و فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. شما پس از انجام این روش از حداکثر رضایت برخوردار خواهید بود و از تاثیری که بر زیبایی ظاهری و افزایش سطح اعتماد به نفس شما می‌گذارد شگفت‌زده خواهید شد.

در این مقاله قصد داریم به‌طور جامع به تعریف و چگونگی انجام کاشت مو، کاندیدای مورد نظر برای این عمل، انواع روش‌های این جراحی، مراقبت‌های قبل و بعد آن و همچنین هزینه این عمل بپردازیم. بنابراین اگر جزو افراد واجد شرایط یا علاقه‌مند به انجام این عمل در آینده نزدیک هستید برای آگاهی از آن تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نظرات در مورد کاشت مو در مشهد

برای دیدن همه نظرات در مورد کاشت مو مشهد با فولیمو حتما به صفحه نمونه کارها بروید و با حضور در کلینیک کاشت مو ما به عنوان بهترین مرکز کاشت مو در مشهد، نیز می توانید به صورت حضوری فیلم های آموزشی را مشاهده کنید.

🎯 بهترین دکتر کاشت مو در مشهددکتر اعظم بیانی
💎 عوامل ریزش موزمینه های ارثی و ژنتیک، افزیش سن، اضطراب و فشار های روحی و روانی، بارداری و زایمان، اختلالات هورمونی، بیماری تیروئید
📌 کاشت مو برای چه افرادی مناسب است؟خانم هایی که دارای ریزش مو هستند، افرادی که دچار کم پشتی و طاسی سر هستند، افرادی که دچار سوختگی یا بیماری های دیگر شده اند
❌ افرادی که نباید کاشت مو کنندافراد زیر 25 سال، افرادی که بانک مو خوبی ندارند، افراد مبتلا به بیماری های هپاتیت، اچ آی وی، فشار خون یا مشکلات قلبی

بهترین دکتر کاشت مو در مشهد

در خصوص انتخاب بهترین متخصص کاشت مو در مشهد باید بدانید که ریزش مو یکی از مهمترین معضلاتی است که هم آقایان و هم خانم‌ها را درگیر خود می‌کند و جالب است بدانید این مشکل تبعات مختلفی مانند کاهش اعتماد به نفس، تاثیر در روابط اجتماعی و کارهای روزمره و ... در پی دارد که تاحد زیادی زندگی فرد را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.

دلایل کاشت مو

حال سوال اینجاست که چرا ریزش مو رخ می‌دهد؟ در پاسخ به این سوال باید ذکر کرد که عوامل و پارامترهای مختلفی وجود دارند که باعث ریزش یا کم‌پشتی و نازکی مو می‌شود. از مهم‌ترین و شایع‌ترین این عوامل می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • زمینه‌های ارثی و ژنتیک
  • بیماری‌های پوستی نظیر آلوپسی و پسوریازیس
  • مصرف بعضی از داروها
  • افزایش سن
  • اضطراب و فشارهای روحی- روانی
  • بارداری و زایمان
  • رژیم غذایی نامناسب و در نتیجه کمبود مواد مغذی مانند انواع ویتامین‌های آهن، روی و ...
  • بیماری‌های تیروئید
  • اختلالات و تغییرات هورمونی

کاشت مو چیست و چگونه انجام می‌شود؟

کاشت مو یک روش جراحی است که در آن فولیکول‌های مو از نواحی که نسبت به ریزش مقاوم هستند مانند پشت سر، کناره‌های سر، پهلو و گاهاً زیرچانه برداشته می‌شود و به ناحیه‌ای از سر که کم‌پشت یا طاس است منتقل و پیوند زده می‌شود.

به نقاطی که فولیکول‌های مو از آنها برداشته می‌شود اصطلاحاً بانک مو یا نواحی اهداکننده و به نقاطی که مو در آنها کاشته می‌شود، ناحیه گیرنده یا بخش دریافت‌کننده اطلاق می‌شود.

مدت زمان انجام این عمل با توجه به تعداد فولیکول‌ها و تارهای مویی که روی سر پیوند زده می‌شود بین چهار تا هشت ساعت و ممکن است بین یک تا سه روز به‌ طول ‌انجامد. لازم به ذکر است که عمل کاشت مو یک روش غیرتهاجمی است که نیازی به بیهوشی ندارد و از طریق بی‌حسی در بخش‌های پوست سر صورت می‌پذیرد.

چه کسانی می‌توانند عمل کاشت و پیوند مو را انجام دهند؟

به‌طور کلی افرادی که دارای ویژگی‌ها و شرایط زیر هستند، برای جراحی پیوند مو مناسب می‌باشند:

  • استفاده از داروها یا درمان‌های پزشکی از دلایل ریزش مو آنها نباشد.
  • راه‌های دیگر درمان ریزش مو مانند مصرف داروها، دم‌نوش‌ها و غیره در آنها افاقه نکرده باشد.
  • دچار طاسی یا کم‌پشتی مو شده باشند
  • به دلیل صدمه‌های مختلف مثل سوختگی که به پوست سر آنها وارد شده، قسمتی از موی سرشان از بین رفته است.
  • خانم‌هایی که دارای موهای بسیار نازکی هستند.

همواره این نکته را به یاد داشته باشید که افراد و کاندیدای انجام این عمل باید از بانک موی مناسبی برخوردار باشند و همچنین پس از متوقف شدن روند ریزش موی خود اقدام به این کار کنند تا بتوانند بهترین و کارآمدترین نتیجه را از جراحی کاشت مو در شهر مشهد داشته باشند.

کاشت مو

چه افرادی نمی‌توانند متقاضی جراحی کاشت مو باشند؟

در کل همه آقایان و خانم‌ها شرایط لازم برای جراحی کاشت و پیوند مو را دارند و  می‌توانند کاندیدای این عمل باشند، مگر اینه دارای یکی از موقعیت‌ها و وضعیت‌های زیر باشند:

  • افرادی که سنشان کمتر از 25 سال است، زیرا روند ریزش مو در آقایان تا قبل از سن 25 سالگی به مرحله ثابتی نرسیده و متوقف نشده است.
  • افرادی که نواحی اهداکننده آنها از تراکم موی کافی و مقاوم برخوردار نیست.
  • کسانی که به دلیل مصرف برخی داروها مانند داروهای شیمی‌ درمانی به ریزش مو دچار شده‌اند.
  • بانوانی که حجم زیادی از پوست سرشان دچار ریزش یا کم‌پشتی شده است.
  • خانم‌ها و آقایانی که از بیماری‌هایی از قبیل هپاتیت، اچ آی وی، فشار خون یا مشکلات قلبی رنج می‌برند.

معرفی انواع روش‌های کاشت مو

پیش از آنکه تصمیم به کاشت مو بگیرید، لازم است که از انواع روش‌ها و شیوه‌های پیوند طبیعی مو آگاهی یابید. درواقع این جراحی زیبایی از طریق روش‌های گوناگونی انجام می‌شود.

انتخاب نهایی اینکه کدام روش برای شما گزینه مناسب‌تری است با توجه به ارزیابی‌ها و مشاهدات متخصص یا تکنسین در طول جلسات مشاوره و همچنین مد نظر قرار دادن توقعات و ایده‌ال‌هایی که بیمار از پیوند مو خود دارد مشخص و تعیین می‌گردد. در ادامه هریک این روش‌ها را شرح خواهیم داد.

🎯 انواع روش های کاشت مو در مشهدبه روش FUT, FUE, FIT, SUE, ترکیبی
💎 بهترین روش کاشت مو روش ترکیبی FUT  و FIT
✔ عوامل تاثیر گذار بر موفقیت کاشت مو در مشهدسن فرد، انباشتگی مو در ناحیه بانک مو، نوع تجهیزات و مهارت جراح، شرایط جسمی فرد، روش کاشت، تعداد و مقدار گرافت ها
📌 مزایا شیوه FUTسرعت بالا در برداشتن گرافت‌ها و فولیکول‌ها، زمان کم قرار گرفتن گرافت‌ها در فضای بیرون و در نتیجه میزان آسیب کم به آنها و هزینه پایین
📌 مزایا روش FIT یا FUEبدون نیاز به بخیه، جداسازی و ها بدون برداشتن لایه پوستی، طول درمان کمتر، زخم کمتر بعد از درمان
📌 مزایا روش ترکیبیموهای پیوند زده شده در این روش از مقدار و میزان تراکم نسبتاً بالایی برخوردار است. افزون بر این، مدت زمان انجام این روش کم و از نقطه نظر هزینه نسبت به سایر روش‌ها پایینتر و مقرون‌به صرفه‌تر است

پیوند و کاشت مو به روش FUT

این تکنیک مرسوم‌ترین و پرکاربردترین روش کاشت مو است. انجام این روش به این صورت است که پس از اعمال بی‌حسی، یک برش نواری شکلی در پشت سر زده می‌شود (این قسمت نواری همان بانک مو است) تا از این بخش گرافت‌ها که حاوی فولیکول‌های سالم و مقاوم هستند برداشته شود.

بخش اهداکننده بعد از برداشت بخیه زده می‌شود. سپس این گرافت‌ها زیر میکروسکوپ به دقت بررسی می‌شوند و آنهایی که برای پیوند مناسب می‌باشند را جدا می‌کنند تا به نقاط دریافت‌کننده یا بخش‌های طاس و کم‌پشت سر پیوند زده شود.

در مرحله آخر هر دو بخش اهداکننده و گیرنده جهت محافظت تا طی شدن دوران بهبودی و نقاهت پانسمان می‌گردند. گفتنی است که نباید نگران ماندن جای زخم در بخش بانک مو بود، زیرا این قسمت معمولاً به‌وسیله دیگر موها قابل پوشاندن است، ضمن اینکه راهکارهای زیادی برای درمان و برطرف شدن جای اسکار یا زخم وجود دارد.

از مزیت‌های این تکنیک می‌توان به سرعت بالا در برداشتن گرافت‌ها و فولیکول‌ها، زمان کم قرار گرفتن گرافت‌ها در فضای بیرون و در نتیجه میزان آسیب کم به آنها و هزینه پایین این روش نسبت به سایر تکنیک‌های پیوند مو را نام برد. از طرف دیگر طول دوره نقاهت بیشتر و ماندن جای اسکار در بخش نواری از مهم‌ترین معایب روش FUT است.

کاشت مو به شیوه FUE یا FIT

این روش که در ایران به تکنیک FIT نیز شناخته می‌شود به معنای استخراج و برداشتن واحدهای فولیکول به صورت مجزا است.

FIT روشی است که در جهت رفع معایب شیوه FUT پا به عرصه پزشکی و جراحی کاشت مو گذاشته است. در این روش همانند تکنیک قبلی شیوه کار به صورت جداکردن فولیکول‌ها از ناحیه بانک مو و سپس پیوند آن در نقاطی از سر که بدون مو است انجام می‌شود، تنها با این تفاوت که در روش FIT یا FUE فولیکول‌ها به صورت واحدهای مجزا و جدا از هم بدون جداکردن لایه پوستی برداشته و انتخاب می‌شوند.

درواقع این واحدهای فولیکولی از طریق برش‌های دایره‌ای جدا جدا که در بخش بانک مو به وسیله پانچ زده می‌شود، برداشته می‌شوند و در مرحله بعد به منظور آماده‌سازی برای پیوند و کاشت در داخل محلول نگه داشته می‌شوند. در نهایت این واحدها در سوراخ‌های ریزی که در ناحیه دریافت ‌کننده زده شده کاشت و پیوند داده می‌شود.

این روش در مدت زمان بیشتری به طول می‌انجامد و دقت و مهارت بسیار بالایی هم می‌طلبد، اما زخمی که در پشت سر ایجاد می‌کند بسیار کمتر است و نیازی هم به بخیه ندارد، همچنین طول دوره بهبودی هم نسبت به روش قبلی کمتر است.

پیوند مو به روش SUT

مراحل و شیوه انجام این تکنیک مشابه دو روش قبلی است، اما در روش SUT از دستگاه‌ها و تجهیزات بسیار پشرفته و کاملاً اتوماتیک برای برداشتن و جداسازی فولیکول‌ها از ناحیه بانک مو استفاده می‌شود. در نتیجه چون این کار از طریق دستگاه و نه به صورت دستی انجام می‌شود، میزان صدمه و آسیب به فولیکول‌ها به پایان‌ترین حد خود می‌رسد، ضمن اینکه این روش از دقت عمل بسیار بالایی برخوردار است پس احتمال خطا در آن بسیار پایین است. از همین رو مورد استقبال بسیاری از افراد و متخصصین قرار گرفته است.

از طرف دیگر چنانچه بخش اهداکننده یا بانک مو از فولیکول‌های کافی و مناسب برخوردار باشد می‌توان با استفاده از تکنیک SUT مقدار واحدهای فولیکولی زیادی (به طور متوسط14000 فولیکول) جدا و برای پیوند آماده کرد.

از مزیت‌های فوق‌‌العاده این روش می‌توان به دوره نقاهت کم، بهبودی سریع سوراخ‌های ایجاد شده در پشت سر، باقی نماندن جای اسکار در محل بانک مو اشاره کرد. البته ناگفته نماند که هزینه عمل کاشت مو از طریق این روش نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است.

کاشت و پیوند طبیعی مو به روش Micro FIT

این تکنیک یکی از چدیدترین روش‌های کاشت مو است که در آن ابزارها و دستگاه‌های بسیار پیشرفته که از ظرافت و دقت بالایی برای برداشتن گرافت‌ها برخوردارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وسیله‌ای که در روش Micro FIT به‌کار می‌رود یک ایمپلنتر مینیاتوری است که قادر است سوراخ‌های ظریف و کوچکی با قطر بسیار کم در ناحیه بانک مو ایجاد کند که در نتیجه می‌توان از طریق آن گرافت‌های یک یا دوتار مو را هم استخراج و برداشت کرد.

از آنجایی که در Micro FIT از شیوه مخصوصی یرای جداکردن گرافت‌ها و همچنین نگه داشتن آنها در محیط بیرون و قرار دادن در یک محلول خاص استفاده می‌شود، می‌توان اظهار کرد که میزان آسیب به گرافت‌های برداشته شده خیلی پایین است و از طرفی میزان تراکم موهای پیوند داده شده هم بالا است.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این روش این است که امکان برداشت از دیگر نواحی بانک مو مانند موهای بدن وجود دارد. مزیت‌هایی که در روش SUT ذکر شد، در این تکنیک هم صادق است. درمقابل تنها عیب آن این است که این روش برای آن دسته از افرادی که دارای بانک مو ضعیف و کم‌مویی هستند مناسب نمی‌باشد.

کاشت مو به شیوه میکرو گرافت (Micro Graft)

این روش به‌خصوص برای افرادی که دارای موهای کم‌پشتی هستند بسیار مناسب است. در روش میکرو گرافت از ابزارهای ویژه‌ای که در اصطلاح هولدر نامیده می‌شوند برای برداشتن فولیکول‌ها بهره می‌برند؛ به‌گونه‌ای که از طریق این ابزارها امکان برداشت و جداکردن گرافت‌هایی با یک یا چند تار مو بدون اینکه بخش‌هایی از پوست را بردارد و به آن آسیب بزند وجود دارد.

به علت اینکه کاشت مو در روش میکروگرافت با استفاده از دستگاه تماماً خودکار بدون دخالت دست انجام می‌شود، بنابراین احتمال خطا و اشتباه به صفر می‌رسد و علاوه بر باقی نماندن جای زخم و عدم بخیه، نتیجه حاصله از عمل پیوند بسیار طبیعی و باتراکم بالا است. از تنها معایب آن هم می‌توان به طولانی شدن مدت زمان عمل و داشتن تمرکز و دقت بالا متخصص در حین جراحی اشاره کرد.

کاشت طبیعی مو به روش ترکیبی

در این تکنیک از دو روش FIT و FUT برای پیوند مو استفاده می‌شود. به این صورت که برای نواحی از سر که دچار طاسی هستند از شیوه FUTو بخش‌های جلو و پشت سر که بسیار کم‌پشت هستند روش FIT به‌کار می‌رود.

درواقع یکی از مزیت‌های مهم تکنیک ترکیبی این است که موهای پیوند زده شده در این روش از مقدار و میزان تراکم نسبتاً بالایی برخوردار است. افزون بر این، مدت زمان انجام این روش کم و از نقطه نظر هزینه نسبت به سایر روش‌ها پایینتر و مقرون‌به صرفه‌تر است.

لازم به ذکر است که تمامی روش‌های مطرح شده از تهاجم بسیار پایینی برخوردارند، به‌گونه‌ای که ایجاد عوارض جانبی در آنها خیلی کم و یا کاملاً بدون عوارض هستند. به‌عبارتی عملکرد و کار همه این روش‌ها مشابه یکدیگر است و  تفاوت تنها در نوع و شیوه تکنیک انجام شده می‌باشد.

بهترین روش کاشت مو کدام است؟

در یک قاعده کلی، می‌توان بیان کرد که تمامی روش‌های ذکر شده برای کاشت مو از مزایا و کارایی بالایی برخوردارند. با این وجود طبق عقیده کارشناسان، روش ترکیبی که مشتقی از دو روش FUT و FIT می‌باشد به‌عنوان بهترین روش پیوند مو انتخاب شده است که نتیجه حاصل شده از این شیوه عمل، ایجاد تراکم و ترمیم بالای مو است.

علاوه بر این با استفاده از این روش هم در وقت و هم در هزینه صرفه‌جویی خواهد شد. بنابراین این روش به افرادی که دارای طاسی سر و ریزش شدید مو هستند توصیه می‌شود.

عوامل تاثیرگذار در انجام یک کاشت مو موفقیت‌آمیز

پارامترهای متنوعی در میزان موفقیت و حصول نتیجه مطلوب از کاشت طبیعی مو تاثیرگذار هستند که از اصلی‌ترین آنها می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • میزان انباشتگی و انبوهی مو در ناحیه بانک مو
  • اندازه و میزان ریزش مو یا طاسی
  • سن فرد
  • نوع دستگاه و تجهیزات موجود در کلینیک
  • شرایط جسمی و سلامتی فرد متقاضی
  • تعداد و مقدار گرافت‌های لازم برای کاشت
  • مهارت و زبردستی متخصص یا تکنسین

نکته قابل توجه این است که از بین عوامل ذکر شده، انتخاب کلینیک با مجهزترین تجهیزات و دستگاه‌ها و تکنسین و کادر متخصص و حاذق در کسب بهترین و رضایت‌بخش‌ترین عمل پیوند و کاشت طبیعی مو نقش به‌سزایی دارد. پیشنهاد ما به شما تیم کاشت مو فولیمو می‌باشد که از کادر چیره‌دست و تجهیزات باکیفیت و به‌روز به بهترین نحو ممکن برخوردار است.

🎯 مراحل قبل از انجام کاشت مو مشهدارسال عکس، انجام آزمایشات یک هفته قبل از کاشت مو مشهد، اصلاح مو ها، استفاده از قرص سفالکسین و ترنسید
💎 مزاقبت های بعد از عمل کاشت مو در مشهد  استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم ها، پرهیز از فعالیت های سنگین ورزشی تا یک ماه، قرار دادن دو بالش به منظور جلوگیری از فشار بخیه ها و پانسمان سر، مصرف دارو های تجویز شده توسط پزشک، استفاده از مواد مغذی و رژیم غذایی استاندارد، پرهیز از مصرف الکل و دخانیات
⭐ قیمت کاشت مو در مشهدهزینه کلینیک، روش مورد استفاده برای جراحی، مقدار و میزان گراف های پیوندی، حق الزحمه پزشک
❌ عوارض کاشت موزخم، خونریزی، عفونت، نکروز پوست، درد و خارش

اقدامات و مراحل قبل از انجام کاشت مو

اگر تصمیم به انجام عمل کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو مشهد گرفته‌اید، باید بدانید که تنها این تصمیم‌گیری کافی نیست، بلکه بایداز یکسری مراحل و اقدامات در رابطه با قبل از عمل پیوند طبیعی مطلع شوید. در این بخش قصد داریم مراحل قبل از انجام این عمل در کلینیک کاشت مو فولیمو را برای شما بازگو کنیم.

1- ارسال عکس

شما باید عکس سر خود را از سه زاویه جلو، بالا و پشت جهت مشاوره تخصصی که آیا کاندید کاشت مو هستید یا نه؟ و مبلغ دقیق کاشت موی شما از راه های ارتباطی واتساپ (0915.555.0612) یا اینستاگرام Follimu ارسال کنید.

2- انجام آزمایشات یک هفته قبل از کاشت مو

پیش از جراحی پیوند مو نیاز است که برخی از فاکتورها در خون فرد متقاضی آزمایش شود. به‌عبارتی انجام این آزمایش‌ها به این دلیل است که در حین یا پس از عمل مشکلی برای بیمار ایجاد نشود. این فاکتورهای مورد آزمایش عبارتند از:

CBC diff, FBS, PT, PTT, INR, HBS Ag, HCV Ab, HTLV1, HTLV2, HIV ab & ag, PCR

3- تعیین روز دقیق کاشت

بعد از بررسی وضعیت کاشت سایر افراد در نوبت کاشت و بررسی وقت کاری شما، تاریخ دقیق کاشت تعیین و رزرو می‌شود.

4- انجام رژیم غذایی و دارویی

سه روز قبل از کاشت مو خوردن گوشت قرمز، تخم مرغ، آجیل، چای سبز، قهوه، نوشیدنی‌های الکلی، سیگار و قلیون ممنوع است. همچنین ده روز قبل از عمل، داروهای رقیق‌کننده خون از جمله آسپیرین، ژلوفن و ... مصرف نکنید. شب قبل از عمل پیوند مو غذای سبک میل کنید.

5- اصلاح (شیو) کردن مو

شب قبل از کاشت مو شما باید موهای خود را با شماره صفر کوتاه کنید و بعد از آن حمام رفته و خواب کافی را داشته باشید

6- استفاده از قرص سفالکسین و ترنسید

ساعت 12 شب قبل از کاشت مو 1 عدد از هر کدام مصرف کنید، سپس 6 صبح و به همین منوال تا 3 روز ادامه دهید.

7- حضور در کلینیک

شما باید ساعت 7.30 در کلینیک حاضر باشید و خودتان را به پرسنل پذیرش کاشت مو فولیمو معرفی نمایید.

اقدامات و مراقبت‌های لازم بعد از عمل پیوند مو

سپری کردن دوره بهبودی و مراقبت‌های مورد نیاز در طول این دوره از مهم‌ترین مراحل کاشت طبیعی مو می‌باشد که رعایت آن توسط فرد هم از ایجاد عوارض جانبی جلوگیری می‌کند و هم در بدست آوردن نتیجه قابل قبول از عمل کاشت نقش چشمگیری دارد. از همین رو برخی از مراقبت‌های ضروری پس از جراحی در ذیل آورده شده است:

  • از کمپرس یخ برای کاهش تورم یا قرمزی در ناحیه مورد جراحی استفاده کنید، البته باید آن را روی پیشانی بگذارید و از قرادادن آن روی پوست سر جداً پرهیز کنید.
  • به مدت یک هفته استراحت کامل داشته باشید و تا یک ماه از تحرکات و فعالیت‌های شدید و ورزش‌های سنگین اجتناب کنید.
  • در هنگام خواب به منظور جلوگیری از فشار به بخیه‌ها و پانسمان سر، زیر سر خود دو بالش بگذارید و حتی‌الامکان سر خود را روبه بالا قرار دهید.
  • داروهای تجویزشده توسط پزشک را به موقع و به‌طور کامل استفاده کنید.
  • از خاراندن، ماساژ یا دست زدن به ناحیه مورد جراحی پرهیز کنید. توصیه می‌شود که 3 روز پس از عمل کاشت به شستشوی موها اقدام کنید.
  • برای بهبود سریع و تقویت بدن غذاهای مغذی، مایعات فراوان و میوه مصرف کنید.
  • تا یک ماه پس از عمل از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کنید.

هزینه عمل کاشت مو

هزینه عمل کاشت مو

فاکتورهای متعددی در مشخص کردن هزینه عمل کاشت مو تاثیرگذار هستند که از اصلی‌ترین این عوامل می‌توان مواردی نظیر هزینه کلینیک انتخاب شده، روش مورد استفاده در جراحی پیوند طبیعی مو، مقدار و میزان گرافت‌های پیوند داده شده روی پوست سر، میزان و مقدار تراکم مو مورد انتظار فرد متقاضی، حق‌الزحمه پزشک یا تکنسین و ...  را نام برد.

کاشت مو چه عوارضی دارد؟

باید متذکر شد که مهارت و تجربه پزشک یا تکنسین در جراحی تا حد خیلی زیادی می‌تواند از بروز عارضه‌های جانبی عمل پیشگیری کند و جراحی پیوند مو را به یک عمل ایمن و بدون عارضه تبدیل کند، اما به‌طور کلی این عمل مانند هر جراحی دیگری ممکن است دارای یکسری از عوارض باشد که عبارتند از:

  • درد، خارش، تورم و قرمزی در محل جراحی
  • زخم
  • خونریزی
  • عفونت
  • واکنش به داروی بی‌حسی
  • ملتهب شدن فولیکول‌های مو
  • نکروز پوست

این نکته را به یاد داشته باشید که شدت و بروز این عوارض در بدن افراد مختلف متفاوت می‌باشد و در اکثر موارد این احتمال وجود دارد که تمامی این نشانه‌ها و عوارض در متقاضی‌ها دیده نشود.

کلام پایانی

با انجام کاشت مو شما می‌توانید از شر طاسی و کم‌پشتی موی خود به‌طور دائم رهایی یابید. این نوع جراحی به‌وسیله روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی صورت می‌پذیرد.

در این عمل زیبایی- ترمیمی تبحر و تجربه پزشک در انجام عمل و همچنین کاهش بروز عوارض و مشکلات احتمالی و از همه مهم‌تر در بدست آوردن بهترین نتیجه حاصله که رسیدن به حداکثر تراکم طبیعی مو است نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. بنابراین باید در انتخاب کلینیک و تکنسین خود نهایت دقت را به‌کار برید.

تیم کاشت مو فولیمو با داشتن بیش از 8 سال تجربه، عمل کاشت مو شما را به بهترین نحو ممکن و با مناسب‌ترین قیمت انجام خواهد داد.

کاشت مو مشهد

تیم تخصصی کاشت مو فولیمو با بیش از 8 سال تجربه و 1000 کاشت و پیوند طبیعی موی موفقیت‌آمیز همراه با بهترین تکنسین‌ها و کادر مجرب در شهر مشهد اقدام به انجام کاشت مو با بهترین و مدرن‌ترین روش می‌کند.

اگر قصد دارید تا به صورت کاملاً تضمینی پرپشتی و تراکم بالای مو را تجربه کنید و زیبایی ظاهری را به خود هدیه دهید، می‌توانید همین حالا با شماره تلفن 09155550612 تماس حاصل فرمایید. مشاورین ما به صورت کاملاً رایگان شما را در گرفتن تصمیم صحیح در رابطه با طاسی و کم‌پشتی سر راهنمایی می‌کنند و پاسخگوی تمامی سوالات شما در این زمینه خواهند بود.

همچنین شما عزیزان می توانید در شهر قزوین اقدامات لازم جهت کاشت مو در قزوین را انجام دهید.

سوالات متدوال کاشت مو

تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت مو

تعداد جلسات کاشت مو بسته به وسعت کاشت و روش انتخابی متفاوت است. اما در حالت کلی می‌توان گفت که روند کاشت مو در مشهد بین 1 تا 3 جلسه با توجه به شرایط افراد که در بالا به آن اشاره شد متغیر است.

آیا امکان ریزش مو کاشته شده وجود دارد؟

موهایی که کاشته می‌شوند به دلیل آن که از قسمت‌های مختلف بدن مانند ریش، پشت سر و سینه برداشته می‌شوند فاقد گیرنده‌های هورمون تستوسترون هستند و به هیچ عنوان دچار ریزش نخواهند شد. موهای کاشته شده پس از انتقال به هیچ عنوان به دلیل آن که اصلی‌ترین عامل ریزش مو را ندارد دچار ریزش نخواهند شد. توجه داشته باشید که این موهای کاشته شده موهای طبیعی هستند و پس از مدتی روند رشد و کوتاه‌ کردن این موها مانند موهای طبیعی شما خواهد شد.

میزان تراکم موهای کاشته شده چقدر است؟

با این که موهای کاشته شده به صورت طبیعی امکان رشد دارند، اما از خاطر نبرید که میزان تراکم این موها به اندازه موهای خدادادی نخواهد بود و کمی کمتر از موهای طبیعی است. توجه داشته باشید انتخاب روش کاشت مو و همچنین میزان تخصص و تبحر تکنسین و کلینیک می‌تواند در میزان تراکم بالاتر کمک کننده باشد.

مراحل رشد موهای کاشته شده به چه صورت است؟

اصولا 2 هفته پس از کاشت مو، موهای پیوند زده شده دچار ریزش می‌شوند. این ریزش که به ریزش ابتدایی معروف است، امکان دارد تا 3 ماه به طول بینجامد. پس از 3 ماه از گذشت فرآیند کاشت مو، موهای کاشته شده به صورت پراکنده شروع به رشد می‌کنند و این رشد بین 6 تا 9 ماه کامل می‌شود و فرد می‌تواند پس از این مدت میزان تراکم نهایی موهای خود را شاهد باشد.

چه انتظاری از کاشت مو باید داشت؟

اصولا تمامی افراد که اقدام به کاشت مو می‌کنند، انتظار رویدن دوباره موهای طبیعی را دارند. از آنجایی که در حال حاضر کاشت مو به صورت طبیعی انجام می‌شود و مو از بانک مو برداشته می‌شود و پس از آن فرآیند کاشت انجام می‌شود. موهای فرد پس از مدت زمان کوتاهی به حالت طبیعی مجدد رویش خواهد کرد. توجه داشته باشید که موهای کاشته شده در طبیعی‌ترین حالت خود هستند.

استفاده از کلاه بعد از عمل کاشت مو مجاز است؟

استفاده از کلاه 3 روز پس از کاشت مو می‌تواند برای جلوگیری از اثر تابش مستقیم نور خورشید و جلوگیری از آلودگی مناسب باشد. توجه داشته باشید که از روز سوم به بعد مجاز به استفاده از کلاه هستید، آن هم کلاه گشاد، نخی و بدون پرز. به خاطر داشته باشید کلاه نباید به گرافت‌ها ساییده یا کشیده شود.

بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد

گروه تخصصی کاشت مو فولیمو با سال‌ها تجربه در زمینه پیوند مو در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گروه‌های کاشت مو در مشهد شناخته می‌شود. این گروه تخصصی با در اختیار داشتن جدید‌ترین دستگاه‌های پیوند مو، استفاده از کادری مجرب و حرفه‌ای و همچنین سابقه طولانی در زمینه کاشت مو توانسته است رضایت صد در صدی بیماران خود را کسب کند. برای ارتباط با مجموعه تخصصی پیوند مو در مشهد کافی است با شماره‌‌های درج شده در وب سایت تماس برقرار کنید.

بیشتر کمتر

سوالات متداول کاشت مو

تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت مو چقدر است؟

تعداد جلسات کاشت مو بسته به وسعت کاشت و روش انتخابی متفاوت است. اما در حالت کلی می‌توان گفت که روند کاشت مو در مشهد بین 1 تا 3 جلسه با توجه به شرایط افراد که در بالا به آن اشاره کردم متغیر است.

آیا امکان ریزش مو کاشته شده وجود دارد؟

موهایی که کاشته می‌شوند به دلیل آن که از قسمت‌های مختلف بدن مانند ریش، پشت سر و سینه برداشته می‌شوند فاقد گیرنده‌های هورمون تستوسترون هستند و به هیچ عنوان دچار ریزش نخواهند شد. موهای کاشته شده پس از انتقال به هیچ عنوان به دلیل آن که اصلی‌ترین عامل ریزش مو را ندارد دچار ریزش نخواهند شد. توجه داشته باشید که این موهای کاشته شده موهای طبیعی هستند و پس از مدتی روند رشد و کوتاه‌ کردن این موها مانند موهای طبیعی شما خواهد شد.

میزان تراکم موهای کاشته شده چقدر است؟

با این که موهای کاشته شده به صورت طبیعی امکان رشد دارند، اما از خاطر نبرید که میزان تراکم این موها به اندازه موهای خدادادی نخواهد بود و کمی کمتر از موهای طبیعی است. توجه داشته باشید انتخاب روش کاشت مو و همچنین میزان تخصص و تبحر تکنسین و کلینیک می‌تواند در میزان تراکم بالاتر کمک کننده باشد.

مراحل رشد موهای کاشته شده به چه صورت است؟

  1. اصولا 2 هفته پس از کاشت مو، موهای پیوند زده شده دچار ریزش می‌شوند. این ریزش که به ریزش ابتدایی معروف است، امکان دارد تا 3 ماه به طول بینجامد. پس از 3 ماه از گذشت فرآیند کاشت مو، موهای کاشته شده به صورت پراکنده شروع به رشد می‌کنند و این رشد بین 6 تا 9 ماه کامل می‌شود و فرد می‌تواند پس از این مدت میزان تراکم نهایی موهای خود را شاهد باشد.

متخصص کاشت مو در مشهد داریم؟

تیم تخصصی فولیمو بهترین متخصص کاشت مو در مشهد از نگاه عزیزان خودمان که برای آنها کاشت مو انجام داده ایم.

بهترین روش کاشت مو کدام روش است؟

روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد، با توجه به میزان ریزش موی سر، نوع پیوند، بانک مو و... مناسب‌ترین روش برای کاشت مو انتخاب می‌شود. توجه داشته باشید که بهترین روش برای کاشت مو روشی است که بالاترین تراکم و همچنین کم‌ترین آسیب را وابسته به شرایط شما داشته باشد. از جمله روش‌های کاشت مو می‌توان به bht، micro fit، fut و... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای ترتیب اثر داشتن روش کاشت، باید میزان برداشت‌های گرافت‌ها به میزان قابل توجه‌ای باالا باشد، به این صورت میزان تراکم و نتیجه عمل پیوند مو بیشتر خود را نمایان خواهد کرد.

استفاده از کلاه بعد از عمل کاشت مو مجاز است؟

استفاده از کلاه 3 روز پس از کاشت مو می‌تواند برای جلوگیری از اثر تابش مستقیم نور خورشید و جلوگیری از آلودگی مناسب باشد. توجه داشته باشید که از روز سوم به بعد مجاز به استفاده از کلاه هستید، آن هم کلاه گشاد، نخی و بدون پرز. به خاطر داشته باشید کلاه نباید به گرافت ها ساییده یا کشیده شود.

چه انتظاری از کاشت مو باید داشت؟

اصولا تمامی افراد که اقدام به کاشت مو می‌کنند، انتظار رویدن دوباره موهای طبیعی را دارند. از آنجایی که در حال حاضر کاشت مو به صورت طبیعی انجام می‌شود و مو از بانک مو برداشته می‌شود و پس از آن فرآیند کاشت انجام می‌شود. موهای فرد پس از مدت زمان کوتاهی به حالت طبیعی مجدد رویش خواهد کرد. توجه داشته باشید با این که موهای کاشته شده در طبیعی‌ترین حالت خود هستند.

بهترین کلینیک کاشت مو مشهد کجاست؟

  1. کلینیک تخصصی کاشت مو فولیمودر مشهد با سال‌ها تجربه در زمینه پیوند مو در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گروه های کاشت مو در مشهد شناخته می‌شود. این گروه تخصصی با در اختیار داشتن جدید‌ترین دستگاه‌های پیوند مو، استفاده از کادری مجرب و حرفه‌ای و همچنین سابقه طولانی در زمینه کاشت مو توانسته است رضایت صد در صدی بیماران خود را کسب کند. برای ارتباط با مجموعه تخصصی پیوند مو در مشهد کافی است با شماره‌‌های درج شده در وب سایت تماس برقرار کنید.

مجله فولیمو

سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم