بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09155550612

ایا می توان از ریش برای کاشت مو استفاده کرد؟

برداشت از ریش در افراد بانک کموی ضعیف
مضرات استفاده از ریش برای کاشت مو. ایا می توان از ریش برای کاشت مو استفاده کرد؟ پیوند مو از ریش به جلوی سر چگونه است؟ با فولیمو همراه باشید.

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

سوال مهمی که ممکن است برای بسیاری از افرادی که بانک مویی ضعیفی دارند وجود داشته باشد این است که ایا می توانند از ریش خود به عنوان بانک مویی برای کاشت و پیوند مو استفاده کنند؟ با فولیمو همراه باشید تا در این مقاله جامع پاسخ سوال هایتان درباره استفاده از ریش برای کاشت مو را بیابید.

کاشت مو از ریش

طی تحقیقاتی که توسط محققین حوزه پوست و مو انجام شده به این نکته رسیده اند که برداشت مو از ریش و سایر قسمت های بدن دائمی نیست ومو های کاشت شده از این قسمت به مرور زمان دچار ریزش می شوند و تا اخر عمر با شما نمی مانند. معمولا تکنسین های کاشت مو گرفت های برداشت شده از ریش را لابه لای گرفت های برداشت شده از نوار پشت سر کاشت می کنند تا تراکم منطقه کاشت بیشتر شود ؛ ولی به مرور زمان موهای برداشت شده از ریش دچار ریزش می شوند و شما مشاهده خواهید کرد که منطقه کاشت شما که در ابتدا پر تراکم بوده حالا کم تراکم و کم پشت شده است.

کاشت مو با ریش

 

جای زخم ناشی از برداشت ریش همیشه با شما می ماند و شما مجبورید برای اینکه این موارد را بپوشانید ریش های خود را بلند نگه دارید.

عوارض کاشت مو از ریش

برداشت ریش برای کاشت مو در صورتی انجام می شود که بانک مو تراکم کافی نداشته باشد در ادامه به برخی از عوارض کاشت مو از ریش می پردازیم.

  • باعث قرمزی و تورم ناحیه گیرنده می شود
  • در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی و انجام غیذ حرفه ای کاشت ممکن است در ناحیه اهدا کننده و دریافت کننده دچار عفونت شود.
  • جای زخم در ناحیه صورت
  • کبودی
  • تورم
  • خونریزی
  • التهاب

مضرات استفاده از ریش در کاشت مو

باور غلط : به این نکته توجه کنید که قسمت های بی خطر و استاندارد برای ریش محدود هستند و تکنسین کاشت مو فقط می تواند مقدار محدودی از گرفت ها را از آن منطقه برداشت کند و تصور اینکه با برداشت از ریش منطقه وسیع تری را می توانید کاشت کنید و کاشت پر تراکم تری داشته باشید کاملا اشتباه است.

نکته مهم : یکی از مهمترین معایب برداشت گرفت ها از قسمت ریش این است که جای اسکار و جوش ها و جای زخم ناشی از برداشت ریش همیشه با شما می ماند و شما مجبورید برای اینکه این موارد را بپوشانید ریش های خود را بلند نگه دارید.

گرفت های برداشت شده از منطقه ریش معمولا تک ریشه ای هستند درحالیکه گرفت های منطقه پشت سر معمولا دو الی سه ریشه ای هستند پس نتیجه می گیریم که برداشت مو از ریش تاثیر چندانی در افزایش تراکم منطقه کاشت ندارد. مورد دیگری که باید به آن توجه کنید این است که سرعت رشد موهای برداشت شده از ریش با مو های برداشت شده از پشت سر متفاوت است و به طور کلی موهایی که ازپشت سر برداشت می شوند رشد بیشتری دارند.

 

کاشت مو از ریش، برداشت از ریش

به مرور زمان موهای برداشت شده از ریش دچار ریزش می شوند و شما مشاهده خواهید کرد که منطقه کاشت شما که در ابتدا پر تراکم بوده حالا کم تراکم و کم پشت شده است.

نکته مهم: به این مسئله مهم توجه کنید که از انجایی که صورت انسان پر از عصب های حسی است ؛ به هنگام برداشت مو ازریش طبیعتا شما درد بیشتری را احساس خواهید کرد.

در کل، طی این چندسال به این نتیجه میشه رسید که برداشت از ریش تاثیر چندانی در نتیجه ی بهتر کاشت مو ندارد وبیشتر جنبه ی تبلیغاتی و جذب زیباجو و راه افزایش قیمت محسوب میشود. 

بهترین قسمت برای برداشت مو کجاست؟

حال سوالی که ممکن است برای شما به وجود امده باشد این است که با این حساب بهترین منطقه برای برداشت مو و انجام عملیات کاشت کدام قسمت است؟ همانطور که در مقاله جامع بانک مو توضیح دادیم بهترین ناحیه برای برداشت گرفت های موناحیه پشت سر است. این ناحیه معمولا به شکل نواری در پشت سر قراردارد. ناحیه ای که در برابر هورمون های بدن مقاوم است و معمولا به طور طبیعی و با بالارفتن سن به ریزش دچار نمی شود.

کاشت موی سر با ریش

بهترین ناحیه برای برداشت گرفت های موناحیه پشت سر است. ناحیه ای که در برابر هورمون های بدن مقاوم است و معمولا به طور طبیعی و با بالارفتن سن به ریزش دچار نمی شود.

معرفی بهترین مجموعه برای کاشت مو

مجموعه کاشت موی فولیمو یکی از معتبر ترین تیم های کاشت مو در شرق کشور می باشد. فولیمو به واسطه داشتن دو تکنسین مجرب و سال ها تجربه کاشت به پر تراکم ترین حالت ممکن موهای شما را کاشت می کند و زیبایی را به سر شما باز می گرداند. منتظر چه هستید؟ همین حالا می توانید با شماره تلفن 09155550612 تماس گرفته , ابتدا مشاوره کاملا رایگان دریافت کرده و سپس در صورت نیاز و تمایل , نوبت کاشت خود را ثبت کنید.

فولیمو را در اینستاگرام دنبال کنید:”

فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =