بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09991542121

تصویر مرحله اولیه کاشت ابرو

دوره آموزش کاشت ابرو

مقاله پیش رو، صرفا در راستای افزایش اطلاعات پزشکی شما به رشته تحریر درآمده است و تیم فولیمو هرگونه عمل و اقدامی را قبل از مشاوره با متخصص منع می کند و از این جهت از خود رفع مسئولیت می نماید.

دوره آموزش کاشت ابرو یکی از کاربردی ترین و پرسودترین روش های زیبایی در ایران و همچنین در دنیا است. افرادی که آموزش کاشت ابرو را فرا گیرند، به راحتی در تمامی کلینیک ها و مراکز کاشت مو مشغول به کار می شوند و در آمد خوبی را می تواند برای خود بدست آورد.

با توجه به نیاز رو به رشد کاشت مو و ابرو، جامعه نیازمند افراد متخصص و برجسته در کشور است تا زیبا جویانی که به دنبال کاشت هستند، بتوانند رشد مو و ابروی خود را بصورت طبیعی و با جلوه بیشتری احساس کنند. در ادامه شما با سرفصل های آموزشی کاشت ابرو آشنا خواهید شد.

دوره آموزش کاشت ابرو به چه صورت است؟

بدون شک ابرو یکی از مهم‌ ترین فاکتورهای زیبایی است، که می‌تواند زیبایی صورت را چندین برابر کند. اکنون بسیاری از افراد به دلایل گوناگون، ابروهای کم‌ حجمی دارند و یا دچار مشکل ریزش ابرو شده‌اند. از همین رو این افراد متقاضی کاشت ابرو خود هستند، به همین علت آموزش کاشت ابرو، یکی از رشته‌های پر درآمد است که متقاضیان زیادی دارد. همچنین فعالیت در این حوزه می‌تواند موجب درآمدزایی مستمر برای هنرجویان شود.

هزینه دوره کاشت ابرو

هزینه دوره کاشت ابرو در مشهد
قیمت دوره آموزشی کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

در آموزشگاه های کاشت ابرو، معمولا کلاس‌ها به ‌صورت گروهی، نیمه‌خصوصی و خصوصی برگزار می‌شوند و در هر یک از این کلاس‌ها، تعداد شرکت‌کننده‌های متفاوت است. برای مثال در کلاس‌های گروهی معمولا ۱ تا ۸ نفر، کلاس‌های نیمه‌خصوصی ۳ تا ۸ نفر و کلاس‌های خصوصی ۱ تا ۳ نفر شرکت میکنند. همین موضوع باعث شده که هزینه در نظر گرفته شده برای دوره آموزش، متفاوت باشد. قیمت ها بسیار متفاوت است بنابراین برای اطلاع دقیق حتما باید به مرکز آموزش کاشت ابرو مورد نظر مراجعه کنید.

مراحل دوره کاشت ابرو

اولین و مهم ترین موضوعی که در زمینه آموزش کاشت ابرو به آن پرداخته می‌شود، طراحی فرم ابرو است. هنرجو در این دوره مهارتی به دست می آورد که بتواند بر اساس فرم چهره مشتری، مناسب‌ترین ابرو را طراحی کند. البته گاهی، مشتری طرحی را دارد و می‌خواهد ابروهایی مشابه با آن داشته باشد. بنابراین هنرجو باید به مهارتی برسد که امکان طراحی هر مدل ابروی را داشته باشد.

برای کاشت ابرو از موهای سر نیز استفاده می‌شود و برای آقایان ممکن است از موهای ریش هم استفاده شود، اما در چنین شرایطی باید به تمام موارد و جوانب توجه داشت. برای مثال برداشت مو باید از قسمتی انجام شود که کاملا سالم و پر تراکم است؛ زیرا اگر غیر از این باشد، فولیکول‌های مو ازدست‌ رفته و کاشت ابرو نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.

مرحله بعدی آموزش نوبت به کاشت می‌رسد، توجه داشته باشید که کاشت ابرو به دو شکل انجام می‌شود. یکی از آن‌ها روش کاشت نواری یا FUT است و دیگری روش غیر جراحی FUEاست. معمولا شیوه اول بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفته و از آنجایی که نیاز به برش و بخیه دارد، و امروزه چندان مرسوم نیست. اما شیوه دوم را امروزه بسیاری از افراد انتخاب می‌کنند، هم برای خانم‌ها و هم آقایان مناسب است.

لوازم مورد نیاز برای دوره کاشت ابرو

شما برای شرکت در دوره آموزش کاشت ابرو، به تجهیزات مخصوص کاشت نیاز دارید تا بتوانید دوره آموزش را با موفقیت پشت سر بگذارید و سپس مشغول به فعالیت در این حوزه شوید. از جمله این تجهیزات می‌توان ابزار خاص برای طراحی ابرو را نام برد. شما برای این کار به لوازمی نیاز دارید تا به شما بتوانید ابروهایی قرینه طراحی کنید. مواد بی‌حس‌کننده، از دیگر لوازم مورد نیاز برای کاشت ابرو هستند.

دیگر لوازم مورد نیاز شما، شامل تجهیزاتی مانند تخت مخصوص برای قرار گرفتن بیمار، پنس، آب پاش، آمپول های بی حسی، باند و گاز استریل، پایه پروژکتور نور و دیگر لوازم مربوطه که شما برای کاشت به آن‌ها نیاز دارید، که معمولا این لوازم در محل آموزشگاه موجود میباشند.

جمع بندی

هنرجو پس از به پایان رسیدن تعداد جلسات دوره آموزش کاشت ابرو، به مهارتی می‌رسد که می‌تواند فعالیت خود را در این حوزه آغاز کند و برای استخدام در یک مرکز کاشت ابرو میتواند اقدام به ارسال رزومه نماید. این کار بسیار حساس است و نیاز به دقت بالایی دارد، از همین رو توصیه می‌شود مهارت‌های خود را با تمرین افزایش دهید تا به‌ سرعت وارد بازار کار شوید و همچنین بتوانید کاشتی بی نقص انجام دهید.

related products
محصولات مرتبط

دوره آموزش کاشت ابرو

تصویر مرحله اولیه کاشت ابرو

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *