بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09155550612

روش های تقویت مو – چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم؟

تقویت مو ، راه های تقویت
اگر از ریزش مو , کم پشتی و طاسی سرتان رنج می برید و احساس می کنید که موهایتان نازک و ریشه ان ضعیف شده است با فولیمو همراه باشید تا راه های تقویت موی سر را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

اگر از ریزش مو , کم پشتی و طاسی سرتان رنج می برید و احساس می کنید که موهایتان نازک و ریشه ان ضعیف شده است با فولیمو همراه باشید تا روش های تقویت موی سر , راه های جلوگیری از ریزش مو و روش روش PRP یا پی ار پی را به شما معرفی کنیم.

راه های جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو یکی از معضلاتی است که امروزه گریبان بسیاری از مردم جهان را گرفته است. همین مورد نیز باعث شده افرادی که دچار این عارضه شده اند به دنبال راهی برای جلوگیری از ریزش مو و یا راهی برای تقویت مو هایشان باشند. پزشکان حوضه پوست و مو نیز با بررسی راهکار های مختلف روش های متفاوتی را برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو پیشنهاد داده اند که ما انها را در ادامه به شما یک به یک معرفی خواهیم کرد.

فولیمو را در آپارات دنبال کنید

روش تقویت موی سر

اصولا روش های مختلف تقویت موی سر به دو دسته اصلی روش های موضعی و روش های تزریقی تقسیم می شوند که در این مقاله قصد بررسی هر کدام را به صورت جداگانه داریم.

روش های موضعی تقویت موی سر

همه ی شما حتما تا به حال راه های موضعی تقویت موی سر را امتحان کرده اید. این روش یک روش سنتی برای تقویت و پر پشت کردن موی سر است که از زمان بسیار دور توسط حکیمان و افراد خبره در زمینه پوست و مو توصیه می شده است و انطور که تجربه نشان داده با اینکه نتیجه مفید ان تضمینی نیست اما ضرری هم نداشته و در اکثر مواقع توانسته تاثیر مثبت بر روی رویش مجدد مو و پرپشت کردن ناحیه ی مورد نظر از سر بگذارد.

 

تقویت مو سر، روش های تقویتی موی سر

انوع مختلف روش های موضعی تقویت موی سر عبارتند از :

  • استفاده از روغن های تقویت کننده موی سر مانند روغن بادام , روغن افتاب گردان و… (در استفاده از روغن ها نباید زیاده روی شود وگرنه می تواند با چرب کردن موی سر تاثیر عکس داشته باشد)
  • استفاده از شامپو های مخصوص تقویت ریشه و ساقه ی مو که می تواند در دراز مدت تاثیر مثبتی داسته باشد.
  • ماساژ درمانی جهت بهبود گردش خون در پوست سر. تحقیقات نشان می دهد که ماساژ درمانی می تواند با افزایش جریان فشار خون در سطح پوست غذا رسانی به پیاز مو را به شکل قابل توجهی افزایش دهد و به سلامت موها کمک کند.
  • محلول های ماینوکسیدیل : ماینوکسیدیل دارویی است که کاربرد مشخص در درمان ریزش مو و طاسی برای مردان و زنان را دارد که علاوه بر قطع ریزش مو میتواند ریزش های سکه ایی را هم درمان کند. این روش از بین روش هایی که ذکر شد از نظر علمی معتبر تر و قابل اطمینان تر است و طبیعتا نسبت به بقیه راه های تثویت موی موضعی تاثیر بهتر و قدرتمند تری بر روی موی سر می گذارد.

نکته مهم : همانطور که میدانید در تمامی روش های بالا درمان به صورت موضعی انجام می شود و رسیدن به نتیجه احتمالی مطلوب در این روش ها نیازمند صبر فراوان است اما سوال اینجاست که آیا راهی هست که بتوان به صورت قطعی و فوری به نتیجه مطلوب و رویش و تقویت مجدد مو سر رسید؟ بله پاسخ روش های تزریقی تقویت مو هستند که در ادامه با انها اشنا خواهیم شد.

روش تزریقی تقویت مو سر

با گسترش علم روش های تزریقی نیز وارد شیوه های تقویتمو شدند و کم کم توانستند جای روش های سنتی را بگیرند. روش تزریقی موثر ترین روش تقویت مو است که در ان نتیجه در مدت زمان کمتری نسبت به روش موضعی بدست خواهد امد. این روش به دو صورت PRP و مزوتراپی انجام می شود.

روش PRP چیست؟

روش PRP : پی آر پی در واقع پلاسمای غنی از پلاکت است که از خون خود فرد تهیه شده و در نهایت به داخل پوست سر شخص بیمار تزریق می شود. معمولا پزشکان از تزریق پی آر پی به پوست سر برای کاهش التهاب پوست وهمچنین توقف ریزش مو استفاده می‌کنند. در کل روش پی آر پی (PRP) یک روش بسیار مؤثر در درمان طاسی و نیز کمک به پرپشت شدن موها و حفظ نتایج عمل کاشت مو می باشد.

 

تقویت موی مردان

روش مزوتراپی : یکی از روش‌های درمانی تزریقی که جهت درمان ریزش مو و تقویت موها استفاده میشود مزوتراپی مو می باشد. در این روش داروها، ویتامین ها و مواد مغذی به لایه میانی پوست تزریق میگردد تا کاملا توسط ریشه موها جذب گردیده و تقویت شوند. با توجه به نیاز سلول های مویی مواد تزریق شده شامل مواد معدنی، ویتامین ها و عصاره برخی از گیاهان دارویی، پروتئین ها و تعدادی از اسیدهای آمینه و آنزیم ها می باشد.

مقایسه روش های تقویت مو

سوالی که ممکن است در ذهن داشته باشید این است که کدام روش برای درمان و توقف ریزش مو بهتر است و می تواند ما را سریعتر به نتیجه دلخواه برساند؟ همانطور که در بالا گفته شد روش تزریقی بهترین و موثر ترین روش برای افرادی است که از ریزش و کم پشتی موی سر رنج می برند و به دنبال راهی فوری و موثردرعین حال مطمئن برای توقف ریزش و تقویت موی خود هستند.

کاشت مو در شهر مشهد

اگر قصد دریافت مشاوره رایگان از مجموعه معتبر کاشت مو فولیمو را دارید و یا حتی می خواهید دوره درمان مزوتراپی خود را اغاز کنید می توانید همین حالا با شماره ۰۹۱۵۵۵۵۰۶۱۲ تماس گرفته و یا با وارد شدن به صفحه درخواست مشاوره سایت ما از سرویس های رایگان ما بهره مند شوید. مجموعه فولیمو با سالها تجربه و با بیش از 1000 کاشت موی موفق به صورت تضمینی در شهر مشهد اقدام به کاشت با بالا ترینن تراکم ومزوتراپی مو می کند و به شما تعهد می دهد در صورت عدم رضایت تمامی مبلغ را به مشتری عودت دهد!

تیم کاشت مو ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهارده =