بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09155550612

عوارض کاشت ابرو – آیا کاشت ابرو عوارض دارد؟

عوارض کاشت ابرو

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

عوارض کاشت ابرو از مهم‌ترین مسائلی است که متقاضیان این عمل زیبایی را تاحدودی با نگرانی مواجه کرده است، امااین نکته را به یاد داشته باشید که اگر پیوند ابرو زیر نظر بهترین متخصص، کادر مجرب و کلینیک معتبر انجام شود، در کاهش عوارض این عمل تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

عمل کاشت ابرو امروزه یکی از عمل‌های زیبایی رایج و پرطرفدار است که برای تقویت ابروهای کم‌پشت یا ترمیم ریزش موهای آن صورت می‌پذیرد. بالتبع این فرآیند مانند هر روش و عمل دیگری با عوارضی همراه است. 

بنابراین اگر شما جزو کاندیدهای کاشت ابرو هستید، این مقاله می‌تواند اطلاعات مفیدی را در رابطه با عوارض کاشت ابرو و راهکارهایی درجهت کاهش این عوارض در اختیار شما قرار دهد، پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

علت ریزش ابرو و ضرورت انجام عمل کاشت ابرو

عوامل مختلفی وجود دارند که ممکن است در طول زمان باعث ریزش ابروی انسان شوند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برهم خوردن تعادل هورمون‌های بدن
  • افزایش سن
  • بیماری‌های خودایمنی نظیر آلوپسی
  • کمبود مواد مغذی مانند انواع ویتامین‌ها
  • استرس
  • عفونت‌ها و بیماری‌های پوستی
  • مصرف بیش از اندازه محصولات آرایشی خصوصاً مواد نامرغوب
  • حوادثی مانند سوختگی و شکستگی
  • استفاده از داروهای خاص
  • زمینه‌های ژنتیکی

ابرو تاثیر زیادی بر چهره و زیبایی فرد می‌گذارد، به‌گونه‌ای که کم‌پشتی یا ریزش آن حس ناخوشایندی به فرد دست می‌دهد، ضمن اینکه از چشم در برابرگرد و غبار، عرق و … محافظت می‌کند. برای درمان ریزش ابرو روش‌های فراوانی وجود دارد، اما یکی از بهترین، موثرترین و دائمی‌ترین روش انجام عمل کاشت یا پیوند ابرو است.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو مانند کاشت مو انجام می‌شود یعنی پزشک یا تکنسین واحدهای فولیکولی را از محل بانک مو برداشته که این محل می‌تواند پشت سر و پشت گوش و دیگر قسمت‌های بدن باشد، سپس در ناحیه ابرو با تیغ‌های میکرو گِرافت‌ها را جایگذاری می‌کنند.

کاشت ابرو چیست؟

امروزه در بسیاری از کلینیک‌های سراسر کشور، عملیات کاشت ابرو با تجهیزات مدرن انجام می‌شود و گاه می‌تواند تاثیر بسیار مفیدی بر روی ترمیم ابروها داشته باشد، اما چیزی که بسیاری از مردم از آن آگاه نیستند عوارض کاشت ابرو است. عوارضی که دانستن آن ممکن است برای عده ‌ای با حساسیت بالا، باعث شود از کاشت ابروان خود منصرف شوند. توجه داشته باشید که موارد و ضررهایی که در این مقاله به آن پرداخته می‌‌شود به این معنا نیست که تمامی آنها در همه افراد خود را نشان می‌‌دهد یا فرد پس از کاشت ابرو باید منتظر به وقوع پیوستن این موارد باشد.

معایب کاشت ابرو

درست است که رفع نواقص ابرو و پرپشتی ابرو در زیبایی چهره و اعتماد بنفس افرادی که دارای انواعی از نقص‌ها در ابروان خود هستند، نقش پر رنگی دارد و شما را از آرایش ابروها بی‌نیاز می‌کند، اما بهتر است قبل از آن تمامی معایب و عوارض کاشت ابرو را بررسی کرده و پس از آن که اطلاعات کافی در این زمینه را بدست آوردید و حس کردید هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، اقدام به کاشت ابرو کنید.

برای برطرف کردن نواقص ابرو راه کارهایی مثل تتو، میکرونیدلینگ، فیبروز ابرو و … وجود دارد که هزینه انجام هر یک از آن ها کمتر از هزینه کاشت ابرو است، زیرا هزینه کاشت ابرو وابسته به تراکم، ضخامت، مقدار پیوند و تجربه و مهارت پزشک متغیر است.

از آنجایی که کاشت ابرو یک عمل زیبایی است؛ بیمه در پرداخت هزینه‌های عمل کمک نمی‌کند و هزینه پرداختی برای کاشت ابرو یکی از معایب این عمل زیبایی است. همچنین کاشت ابرو نسبت به دیگر راهکارهای زیبا کردن ابرو دارای معایب و عوارض بیشتری نیز هست.

اگر پزشک شما بخواهد کاشت ابرو به روش FUT را در پیش بگیرد، با توجه به اینکه این روش، یک روش تهاجمی است، نیاز به جراحی و بخیه دارد. عوارض کاشت ابرو به روش FUT این است که باعث به وجود آمدن زخم در ناحیه بانک مو می‌شود. ریزش بعد از کاشت ابرو موجب می شود که پس از رشد مجدد ابروها فولیکول‌های ریشه محکم شود، اما این امکان وجود دارد که فولیکول‌ها ریشه جدید ایجاد نکنند و ابروهای شما به مرحله دوم از کاشت نیاز داشته باشد.

کاشت ابرو و عوارض آن

این امکان وجود دارد که پس از انجام عمل پیوند ابرو، عوارض خود را نشان دهد. این عوارض در تمامی افراد به وجود نخواهد آمد اما مطلع شدن از آن می‌‌توان کمک‌کننده به شما برای کاشت یا عدم کاشت ابرو باشد. در صورتیکه کاشت ابرو به درستی انجام نشود عواملی مانند عدم تقارن، رشد نامناسب و نامنظم ابروها به وجود می آیند که می توانند هزینه شما را به باد دهند. لذا سعی کنید قبل از انجام عملیات کاشت ابرو حتما نسبت به کلینیکی که قصد انجام کاشت در آن را دارید تحقیق کرده و پس از مشورت با پزشک متخصص از عدم وجود مشکل برای کاشت اطمینان حاصل کنید. در ادامه تمامی عوارض ناشی از کاشت ابرو  را به‌طور مفصل توضیح خواهیم داد.

عوارض کاشت ابرو

قرمزی پوست اطراف ناحیه ابرو

این عارضه شایع‌ترین عارضه‌ای است که پس از انجام کاشت ابرو با آن مواجهه خواهید شد. خوشبختانه مشکل قرمز شدن ناحیه ابرو کاملا طبیعی است و بعد از گذشت مدتی رفع می‌شود. استفاده از کمپرس گرم نیز برای کاهش تورم در ناحیه کاشت ابرو می‌تواند موثر و مفید باشد.

توجه داشته باشید که این قرمزی اگر برای مدت زمان طولانی باقی بماند نیاز است که برای انجام آزمایشات بعدی و جلوگیری از ایجاد مشکلات به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

ظاهر ناخوشایند و غیر مرتب ابروها

این امکان وجود دارد که ابروهای پیوند زده شده برای مدت زمان کوتاهی، دارای ظاهری ناخوشایند و غیر مرتب باشند. درواقع این نوع از عوارض کاشت ابرو به این علت به وجود می‌آید که ممکن است در حین عمل، کاشت فولیکول‌های مو در زاویه صحیح و به‌درستی صورت نپذیرد. به همین خاطر رشد ابروها به صورت عمودی یا سیخ سیخ اتفاق می‌افتد و ظاهر ناپسندی پیدا می‌کند.  

حال اگر این مشکل پس از کاشت ابرو برایتان به وجود آمد نیازی نیست نگران باشید، چرا که پس از مدتی ابروها به حالت طبیعی باز خواهند گشت.

غیر عادی بودن ابروها

یکی از عوارض کوتاه‌ مدت پس از کاشت ابرو را می‌توان غیر عادی بودن ابروها در نظر گرفت که این علت ناشی از مغایرت داشتن موهای کاشته‌شده با موهای ابروی شخص می‌باشد. البته نیازی به نگرانی نیست، زیرا با کمی صبوری و پس از گذشت مدتی ابروها یکدست شده و به حالت ابروهای طبیعی در خواهد آمد.

تفاوت رنگ در ابروی کاشته شده با ابروی دیگر

یکی دیگر از عوارض کاشت ابرو تفاوت رنگ ابروهای کاشته‌شده با رنگ ابروی طبیعی است که تیره‌تر از از آن می‌باشد. باید عنوان کرد که این تیره رنگ بودن به دلیل تفاوت در رنگ و نوع موهای محل اهداکننده یا همان بانک مو است.

در بعضی مواقع این مشکل کاملا موقتی است و پس ازمدتی رفع می‌شود، اما در صورت ماندگاری یکی از راه‌حل‌های این تفاوت این است که افراد پس از رشد کامل موها مبادرت به رنگ آنها کنند.

تفاوت رنگ در ابرو

خونریزی بعد از کاشت ابرو

یکی از عوارض ناگوار و خطرناک کاشت ابرو مسئله خونریزی بعد از کاشت است. علت اصلی بروز این عارضه مصرف دارو‌های رقیق کننده خون قبل از انجام کاشت ابرو است.

 پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از این عارضه تا یک هفته قبل از کاشت، مصرف داروهایی مانند آسپرین و داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی را کنار بگذارید. با این که خونریزی پس از عمل کاشت ابرو بسیار رایج نیست اما این احتمال وجود دارد که پس از کاشت ابرو، در نواحی کاشت یا همان ابروهای پیوند زده شده، خونریزی اتفاق بیفتد.

برای مطالعه درباه مزوتراپی صورت کلیک کنید.

ورم در ناحیه و اطراف محل کاشت ابرو

وجود تورم پس از کاشت ابرو کاملاً طبیعی است، اما اگر پس از گذشت مدت زمانی که پزشک متخصص تعیین می‌کند همچنان ورم وجود داشته باشد، نیاز است که برای جلوگیری از مشکلات دیگر به پزشک مراجعه کنید. به‌طور کلی می‌توانید با کمپرس گرم، پرهیز از خم شدن یا دویدن به جلوگیری یا کاهش این تورم کمک کنید. 

خارش در ناحیه کاشت ابرو

خارش بعد از کاشت یکی از عوارض بسیار کوتاه مدت است که پس از گذشت چند روز خود به خود از بین می‌رود. اگرخارش‌ها ادامه‌دار شدند به پزشک خود اطلاع دهید. در این مواقع با تجویز پزشک می‌توانید از پمادهایی استفاده کنید که از شدت این عارضه می‌کاهد. همواره به یاد داشته باشید که از لمس یا خاراندن ابروهای کاشته شده خودداری کنید.

پوسته پوسته شدن در نواحی کاشت ابرو

پوسته پوسته شدن پوست نواحی که ابرو در آن محل‌‌ها کاشته شده است یکی از دیگر عوارض کاشت ابرو است. به مرور و با گذشت مدت زمان مشخصی، روند پوسته پوسته شده کاهش می‌‌یابد و پس از مدتی این مشکل به صورت کامل از بین خواهد رفت.

البته یادآور می‌شویم که به‌هیج وجه این پوسته‌ها را نکنید، زیرا درغیر این صورت بهبود و ترمیم زخم و محل کاشت به‌طول می‌انجامد. 

ایجاد التهاب فولیکول‌ها یا فولیکولیت در ناحیه کاشت ابرو

یکی دیگر از عارضه‌های احتمالی کاشت ابرو ایجاد فولیکولیت یا جوش و آکنه در محل فولیکول‌های مو می‌باشد. با مشاهده این عارضه حتما پزشک را از آن مطلع کنید.

یکی از راهکارهای موثر برای درمان این مشکل این است که پارچه مرطوبی را روی محل مورد نظر به مدت 15 دقیقه قرار دهید. ضمن اینکه ممکن است پزشک برای شما پماد آنتی‌بیوتیک تجویز کند تا روزی 3 مرتبه از آن استفاده کنید. با انجام این درمان‌ها و رعایت اصول گفته شده توسط پزشک، این مشکل پس از مدتی برطرف می‌شود.

ریزش موقتی ابرو

ریزش موقتی مو در ابروهایی که به تازگی کاشته شده است یکی از مواردی است که شاید در نگاه اول نگران کننده باشد. اما هیچ جای نگرانی برای ریزش ابرو در همان ابتدای کار وجود ندارد و پس از مدتی این روند ریزش بر طرف خواهد شد.

ریزش موقتی ابرو

خوشبختانه برای این عارضه نیز جای نگرانی و استرس نیست زیرا این ریزش موقتی بوده و پس از سه الی چهار ماه ابروهای شما رشد خواهند کرد و شما باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه کمی صبور باشید.

احساس درد در ناحیه کاشت ابرو

معمولا طبیعی‌ترین عارضه‌ای که پس از کاشت ابرو با آن رو به رو خواهید شد احساس درد در ناحیه ابرو است. خوشبختانه جای نگرانی نیست و شما با مصرف منظم مسکن‌‌ها و همچنین قراردادن دو بالش زیر سرخود در هنگام خواب می‌‌توانید این درد را کاهش داده و روند درمان را قابل تحمل کنید.

رشد سریع و زود به زود ابرو

یکی از مواردی که امکان دارد پس از کاشت ابرو اتفاق بیفتد رشد سریع و زود به زود ابروها است. به این معنا که ابروهای کاشته‌شده نسبت به ابروهای طبیعی سریع‌تر رشد می‌کنند و فرد مجبور است به‌طور مستمر به مرتب کردن آنها بپردازد که این مساله باعث آزرده شدن برخی از افراد می‌شود.

میزان رشد کم ابرو پیوند زده شده

رشد کم و اندک موهای پیوند زده شده یکی دیگر از عوارض کاشت ابرو است که این موضوع به ویژه در همان ابتدای کار و در هفته‌‌های اول به خوبی خود را نمایش می‌‌دهد.

به عبارتی این عارضه به این دلیل است که محلی که از آنها فولیکول مو برداشته شده است با محل رویش ابرو متفاوت است و همین تفاوت باعث می‌شود که فولیکول به زمان بیشتری برای عادت کردن به محل جدید نیاز داشته باشد. از همین رو سرعت رشد موها در ابتدای کار پایین است. 

عفونت مختصر در ناحیه ابرو

این امکان وجود دارد که در ناحیه ابرو عفونت پدیدار شود. توجه داشته باشید که رخ دادن عفونت در عمل‌‌های پیوند ابرو بسیار نادر است و معمولا پس از به وجود آمدن عفونت نیاز است که با مراجعه به پزشک به وسیله دارو اقدام به درمان عفونت کنید. عدم مراجعه به پزشک و درمان نکردن می‌تواند مشکلات مختلفی را ایجاد کند.

بی‌حسی و گزگز در ناحیه ابرو

احساس گزگز کردن و بی‌‌حسی در ناحیه ابرو یک الی 2 هفته پس از عمل کاشت ابرو طبیعی است، زیرا  این ناراحتی به دلیل استفاده از داروهای بی‌حسی موضعی در حین عمل است که درواقع یکی از عوارض این داروها محسوب می‌شود. با این وجود، اگر این مدت زمان بیشتر شد، نیاز است که با مراجعه به پزشک متخصص نسبت به درمان آن اقدام کنید.

برای کاهش عوارض کاشت ابرو چه کارهایی باید انجام دهیم؟

انجام عمل زیبایی کاشت ابرو به سه بخش قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل تقسیم می‌شود که هر بخش را به طور کامل و جامع شرح می‌دهیم تا با رعایت نکات زیر از بروز عوارض کاشت ابرو پیشگیری کنید.

قبل از عمل کاشت ابرو

قبل از عمل کاشت ابرو حتما باید الویت انتخاب شما یک کلینیک معتبر کاشت ابرو که دارای تجهیزات به‌روز، تیم درمان حرفه‌ای و پزشکان متخصص و با تجربه است، باشد. رعایت نکات بهداشتی در حین عمل وابسته به کلینیکی است که شما انتخاب می کنید.

همچنین مشاوره‌های قبل از عمل برای کاشت ابرو توسط تیم پزشکی مهمترین قسمت ماجراست، زیرا در زمان مشاوره مشخص می‌شود که کدام ناحیه را می‌توان برای قسمت اهدا کننده انتخاب کرد.

از دیگر نکاتی که باید پیش از عمل رعایت کرد عبارتند از:

  • از استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی تقریباً یک ماه پیش از عمل پرهیز کنید.
  • در صورت داشتن بیماری خاص، مصرف دارو یا حساسیت دارویی حتما آن را با پزشک خود در میان گذارید.
  • دو هفته قبل از عمل، داروهای رقیق‌کننده خون مصرف نکنید.
  • از موارد استرس‌زا و داشتن اضطراب اجتناب کنید.

در حین عمل کاشت ابرو

داشتن مهارت و تجربه پزشکان متخصص در حین عمل کاشت ابرو کمک می‌کند که عوارضی مانند بدفرمی ابرو، خونریزی ابرو و خونریزی در قسمت اهدا کننده، عفونت ابرو و … در آینده رخ ندهد و جای زخم و اسکار در قسمت بانک مو باقی نماند. کاهش درد بعد از عمل به نوع بی‌حسی که پزشک انتخاب می‌کند و نیز انجام کاشت بستگی دارد.

بعد از عمل کاشت ابرو

با وجود اینکه برخی از عوارض کاشت ابرو غیرقابل اجتناب است، اما با رعایت پاره‌ای از نکات و مراقبت‌های بعد از عمل می‌توانید تا حد زیادی از بروز خطرات و عوارض احتمالی جلوگیری کنید. در ادامه تعددی از مراقبت‌ها و اقدامات مهم پس از عمل ذکر خواهد شد.

کاشت ابرو

  • بعد از عمل کاشت ابرو طاق باز بخوابید و در زیر سر خود دو عدد بالش قرار داده تا سر شما در زاویه 30 الی 45 درجه قرار بگیرد.
  • از خوردن غذاهای چرب و شور خودداری کنید، زیرا باعث می‌شود ورم ناحیه آسیب دیده بیشتر شود.
  • خوردن مایعات و ویتامین ها را فراموش نکنید و توصیه های پزشک را جدی بگیرید.
  • به منظور جلوگیری از تعرق صورت تا زمان طی شدن دوره نقاهت شروع به فعالیت‌های ورزشی نکنید.  
  • استراحت کافی و تغذیه مناسب داشته باشید.
  • داروهایی که پزشک برایتان تجویزکرده است رابه‌موقع و به‌طور کامل مصرف کنید و از مصرف خودسرانه دارو بپرهیزید.
  • برای شستشوی ابرو با پزشک خود مشورت کنید، اما توصیه می‌شود تا 48 ساعت پس از عمل استحمام نکنید. 
  • در صورت ایجاد قرمزی، خارش و تورم به‌هیچ‌ عنوان محل کاشت را لمس نکنید یا فشار و ماساژ ندهید.

کاشت ابرو و عوارض آن برای خانم‌های باردار

در اغلب موارد این احتمال وجود دارد که زنان باردار به دلیل اختلال در ترشح هورمون‌ها دچار ریزش ابرو شوند. در پاسخ به این سوال که آیا این ریزش ابرو موقتی است یا دائمی؟ باید بیان کرد که اگر 3 تا 4 ماه پس از زایمان هنوز هم به ریزش موی ابرو دچار باشید و ابرویتان به حالت پیش از بارداری بازنگردد، به ریزش دائمی ابرو دچار شده‌اید و انجام عمل کاشت ابرو می‌تواند شما را دربازیابی و رشد مجدد ابرو کمک کند.

برخی از متخصصان بر این عقیده هستند که کاشت ابرو در دوران بارداری امکان‌پذیر است و خطری ندارد، اما عده زیادی چنین نظری ندارند و  این عمل را به دلیل عوارض کاشت ابرو برای زنان باردار توصیه نمی‌کنند.

درواقع آنها دلیل مناسب نبودن پیوند ابرو در دوران حاملگی را به این خاطر می‌دانند که نمی‌توان علت ریزش ابرو را به‌درستی تشخیص داد و ممکن است بارداری یا عوامل زمینه‌ای موجب ریزش آن شده باشد.

از سوی دیگر باید به این نکته اشاره کرد که متقضیان کاشت ابرو در حین انجام یا پس از عمل جراحی، ناگزیر به استفاده از برخی داروها هستند. مثلا در حین عمل زیبایی از بی‌حسی استفاده می‌شود یا اینکه به جهت مراقبت‌های پس از عمل و جلوگیری از .

عفونت، فرد باید آنتی‌بیوتیک مصرف کند که هردوی این داروها برای سلامت جنین تا حدودی خطرناک است. 

برای اطلاعات بیشتر درباره ابرو به مقاله بدون دانستن این نکات سراغ کاشت ابرو نروید مراجعه کنید.

عوارض کاشت ابرو در دوران شیردهی

عوامل متعددی وجود دارند که باعث ریزش ابرو خانم‌ها در دوران شیردهی می‌شود. این عوامل عبارتند از نرسیدن سطح هورمون‌های بدن به تعادل، خستگی و استرس زیاد، کاهش ویتامین‌ها و مواد ضروری بدن مادر به دلیل شیردادن به فرزند و … .

همان‌طور که کمی پیشتر اشاره کردیم کاندیدای کاشت ابرو مجبور به استفاده از برخی داروها می‌شود و از آنجایی که مصرف هر نوع دارویی به وسیله شیر مادر به نوزاد انتقال داده می‌شود، ممکن است که باعث آسیب به کودک شود و در رشد او تاثیر بدی گذارد. 

البته استفاده از بی‌حسی موضعی نمی‌تواند به نوزاد آسیب جدی وارد کند، زیرا تاثیر بی‌حسی پس از چند ساعت از بین می‌رود و مادران با شیرندادن به نوزاد در طول این چند ساعت می‌توانند از مضرات داروی بی‌حسی ممانعت کنند، ولی باز هم استفاده از آنتی‌بیوتیک و سایر داروها پس از عمل کاشت می‌تواند خطراتی برای نوزاد و سلامت او به همراه داشته باشد.

بنابراین توصیه می‌شود که عمل کاشت ابرو را به پس از بارداری و شیردهی محول کنید. با این وجود اگر اصرار به انجام عمل زیبایی کاشت ابرو در دوران بارداری و شیردهی را دارید، حتما با پزشک متخصص خود در این زمینه مشورت کنید و این کار را زیر نظر او انجام دهید.  

آیا عوارض کاشت ابرو جدی هستند؟

خیر. عوارض کاشت ابرو انقدرها جدی نیستند که بخواهند شما را بترسانند یا از تصمیم خود نسبت به انجام کاشت منصرف کنند. شما باید بدانید که کاشت ابرو مانند هر عمل پیوند دیگری دارای عوارض موقتی مانند درد، التهاب و ورم است که می‌توان با صبر و شکیبایی و همچنین مصرف دارو آن ‌ها را کاهش داد و کنترل کرد.

در کل اگر زیبایی ابروهایتان برای شما مهم است و احساس می‌ کنید که راه دیگری برای جبران مشکل ریزش ابروهایتان ندارید، قطعا کاشت ابرو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

نتیجه‌گیری

در متن بالا به تمامی عوارضی که ممکن است پس از کاشت ابرو برایتان رخ دهد اشاره کردیم، این در حالی است که کلینیک انتخابی شما برای انجام کاشت ابرو رابطه مستقیمی با کاهش عوارض این عمل زیبایی دارد.

زمانی که تصمیم می‌گیرید تا کلینیکی را انتخاب کنید، سعی کنید تمامی مواردی که در انتخاب یک کلینیک معتبر نقش دارد را از قبل بررسی کرده و کلینیک انتخابی شما تمامی تجهیزات لازم در جهت انجام این عمل زیبایی را داشته باشد، زیرا از ارتباط مستقیمی که بین کاهش عوارض کاشت ابرو و نتیجه این عمل زیبایی وجود دارد، نمی توان چشم پوشی کرد.

کاشت مو مشهد

تیم کاشت مو فولیمو با بیش از 8 سال تجربه و 1000 کاشت موی موفق به طور تخصصی در شهر مشهد اقدام به انجام کاشت مو به روش مدرن FIT می کند.

اگر قصد دارید تا به صورت تضمینی زیبایی موهایتان را به سرتان بازگردانید همین حالا می توانید با شماره تلفن 09155550612 تماس گرفته و با مشاوران تیم کاشت موی ما مکالمه کنید. خوشبختانه مشاوره تلفنی تیم ما کاملا رایگان است و متخصصین ما تلاش خواهند کرد در طول آن به تصمیمی درست درباره درمان طاسی سر شما برسند.

فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 13 =