بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09155550612

تکنسین کاشت مو کیست؟ چگونه تکنسین کاشت مو انتخاب کنیم؟

تکنسین کاشت مو ، تکنسین خانم
بهترین دکتر کاشت مو کیست؟ بهترین تکنسین کاشت چه کسی است؟ کاشت مو ارزان در شهر مشهد و راه های انتخاب یک تکنسین مناسب برای کاشت مو در مشهد

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

زمانی که فردی تصمیم به کاشت مو می گیرد اولین قدمی که برای نتیجه بهتر برمی دارد انتخاب پزشکی است که در یک کلینیک معتبر مشغول به فعالیت است و تمام تمرکز خود را بر روی انتخاب پزشک می گذارد. درست است که تجربه و تخصص پزشک در انجام صحیح عمل کاشت مو تاثیرگذار است اما لازم است بدانید که عمل کاشت و پیوند مو به دست کسانی انجام می شود که ما آن ها را پژوهشگر یا تکنسین کاشت مو می نامیم.

انتخاب یک تکنسین با تجربه و با مهارت به اندازه انتخاب پزشک برای ایجاد نتیجه مطلوب پس از کاشت مو، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ممکن است حال این سوال در ذهن شما نقش ببندد تکنسین کاشت مو کیست و چه تفاوتی با پزشک مو دارد؟ با فولیمو به عنوان بزرگترین کلینیک کاشت مو در مشهد، تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به این سوال شما پاسخ دهیم که تکنسین کاشت مو کیست و چگونه یک تکنسین کاشت موی مناسب برای عمل پیوند موی خود انتخاب کنید.

آنچه در این مقاله بررسی می شود:

  • تکنسین کاشت مو کیست؟
  • چه کسانی می توانند مدرک کاشت مو بگیرند
  • ویژگی های یک تکنسین کاشت مو مناسب
  • چگونه متوجه شویم که تکنسین کاشت مو یک کلینیک مناسب برای پیوند مو هستند؟
  • درآمد یک تکنسین کاشت مو
  • نتیجه گیری تکنسین کاشت مو

تکنسین کاشت مو کیست؟

وقتی نام دستیار پزشک را می شنوید، تصویری که در ذهن شما نقش می بندد این است که فردی در عمل جراحی کنار پزشک ایستاده و در حالی که ابزار های پزشکی مورد نیاز برای عمل را قبل از آن چیده و با دستور پزشک وسیله های مورد نیاز برای عمل را در اختیار او قرار می دهد. اما تکنسین کاشت مو کسی است که فارغ از داشتن مدرک پزشکی تنها با داشتن علم مربوط به کاشت مو و همچنین بهره مندی از تجربه کافی در این زمینه به صورت مستقل اقدام به کاشت مو می کند. تکنسین ها معمولا عملیات کاشت را تحت نظارت دکتر متخصص مو در کلینیک های معتبر انجام می دهند.

انتخاب تکنسین کاشت مو و تعداد تکنسین ها عواملی هستند که با توجه به نوع عمل پیوند مو تغییر می کند. مثلا برای انجام کاشت به روش FUT نیاز به 2500 الی 3000 پیوند است که برای به پایان رساندن این عمل در زمان مقرر به یک تیم کوپک از تکنسین های متبحر نیاز است. به طور معمول یک سوپر تکنسین می تواند 400 الی 600 پیوند را آماده کند پس برای یک مورد کاشت 2500 پیوندی، 6 تکنسین مورد نیاز است. در اما سوالی که در این میان پیش می آید این است که به طور کل ویژگی های یک تکنسین کاشت مو خوب چیست؟  

تکنسین کاشت چه کسی است ، تکنسین چه ویژگی هایی دارد

تکنسین های کاشت مو خانم از جهات زیادی برای کاشت مناسب تر از تکنسین های آقا هستند. آن ها به دلیل توجه بیشتر به جزییات می توانند عملیات کاشت را با دقت و ظرافت بیشتری به پایان برسانند.

ویژگی های یک تکنسین موی مناسب

همانطور که در ابتدا مقاله اشاره کردیم، تکنسین کاشت مو دقیقا مانند پزشک جراح متخصص در اتاق عمل است و سلامت بیمار در کاشت مو وابسته به تکنسین مو انتخابی برای پیوند است. پس برای حاصل شدن نتجیه مطلوب بعد از عمل کاشت مو، افرادی که جزئی از تیم تکنسین هستند باید 3 ویژگی زیر را داشته باشند.

تکنسین خانم یا آقا؟

سوال مهمی که می تواند ذهن هر زیبا جویی را قبل از کاشت درگیر کند این است که تکنسین آقا بهتر است یا خانم؟ برای گرفتن پاسخ این سوال به این نکته توجه کنید که عملیات کاشت مو پروسه ای ظریف است. همجنین نیاز به دقت فراوان و توجه شدید به جزییات دارد. پس میتوان به راحتی نتیجه گرفت که خانم ها با توجه به ریز بینی خاص و توجه زیاد آن ها به جزییات و ریز کاری های مختلف, گزینه مناسب تری برای کاشت مو هستند.

آن ها به دلیل توجه بیشتر به جزییات می توانند عملیات کاشت را با دقت و ظرافت بیشتری به پایان برسانند. البته این مورد دلیل بر ان نمی شود که کل تکنسین های اقا را در زمینه کاشت غیر مستعد بخوانیم. در هر جنسیتی ممکن است تکنسین هایی پیدا شوند که کار خود را به خوبی بلدند و تکنسین هایی که متاسفانه مهارت کافی را در انجام عملیات کاشت ندارند.

تجربه یا مدرک پزشکی؟

جدا از مسئله جنسیت، مورد دیگری که اهمیت زیادی در نتیحه کاشت دارد مسئله تجربه است. تجربه کاشت مو با داشتن مدرک پزشکی اتفاق نمی افتد و تجربه حاکی از سابقه کاری مهمترین ویژگی یک تکنسین کاشت مو مناسب است. کاشت مو یک هنر است و تکنسین کاشت مو هنرمندی است که با تمام ظرافت و سلیقه، زیبایی را برای مراجع کننده به ارمغان می آورد. تکنسین بی تجربه نمی تواند عملیات کاشت را که نیاز به ظرافت های زیادی دارد به زیبایی به پایان برساند. سعی کنید قبل از کاشت حتما درباره تکنسینی که قصد دارید کاشت مو خود را به او بسپارید تحقیق کنید. میزان تجربه او را بسنجید و از همه مهمتر نمونه کاشت هایی که او تا کنون انجام داده است را به صورت دقیق بررسی کنید. هر چه نمونه کاشت ها پر تراکم تر و استاندارد تر باشند بهتر است. این ها نشان از این است که تکنسین کاشت مو، کار خود را به خوبی بلد است.

لوازم و تجهیزات یا تکنیک کاشت مو؟

مورد دیگری که اهمیت زیادی در عملیات کاشت مو دارد، لوازم و تجهزیاتی است که تکنسین از آن استفاده می کند. تکنیک کاشت مو برای زیبا جو توسط پزشک متخصص تجویز می شود و هر تکنیک دارای تجهیزات پزشکی خاص خودش است. بهترین تکنسین ها آن هایی هستند که از بهترین، با کیفیت ترین و مدرن ترین لوازم و تجهیزات پزشکی برای کاشت مو سر مشتریان خود استفاده می کنند. سعی کنید که قبل از مراجعه و انتخاب تکنسین این مورد را مد نظر داشته باشید.

تصویری از مشخص کردن خط رویش مو قبل از شروع عملیات کاشت مو توسط تکنسین خانم. در تمامی روش های کاشت این روند انجام می شود.

چگونه متوجه شویم که تکنسین های کاشت مو یک کلینیک مناسب برای پیوند مو هستند؟

از آنجایی که معمولا در کلینیک های کاشت مو، تکنسین کاشت توسط خود کلینیک برای زیبا جو انتخاب می شود و شخص متقاضی نقشی در انتخاب تکنسین کاشت خود ندارد. از این جهت پیشنهاد می کنیم، با پرسیدن چند سوال از پزشک خود در جلسه مشاوره مطمئن شوید که تکنسین کاشت موی کلینیک انتخابی شما مناسب هستند.

1. گروه تکنسین های کاشت مو متشکل از چند نفر هستند؟

با توجه به تکنیک عمل کاشت و تعداد پیوند مورد نیاز برای کاشت مو، به این سوال می توان پاسخ داد. اما به طور معمول هر تکنسین بین 400 الی 600 پیوند را می تواند آماده کند. پس حدودا یک تیم کاشت مو متشکل از 5 الی 6 نفر است و کمتر از این تعداد معقول نیست.

2. اعضای این گروه خانم یا آقا هستند؟

از آنجایی که تجربه در یک تکنسین پیوند مو، مهمتر از جنسیت اوست، اما اگر ظرافت و دقت در حین عمل جزو الویت های شماست، می توانید از پزشک خود بخواهید تیم کاشت موی شما متشکل از تکنسین های خانم باتجربه باشد.

3. تکنسین های کلینیک شما چند سال است که مشغول به کار هستند؟

قطعا پاسخ به این سوال به شما کمک می کند میزان تجربه تیم کاشت مو این کلینیک را متوجه شوید. با پاسخ به این سوال نیز در میابید که آیا کلینیکی که قصد پیوند مو در آن را دارید آیا از تکنسین های فریلنسر استفاده می کند یا تکنسین هایی را به صورت قراردادی در اختیار دارد. قطعا میزان سابقه کاری و حضور تکنسین ها به صورت دائمی در یک کلینیک نشان دهنده تجربه و مهارت بالای آن تکنسین است.

4. تیم کاشت مو از چه لوازمی برای پیوند استفاده می کنند؟

برای پیدا کردن پاسخ صحیح این سوال حتما باید درباره انواع روش های کاشت مو و تجهیزات بروزی که در حال حاضر از آن استفاده می شود اطلاعات داشته باشید. تیم کاشت فولیمو در حال حاضر از بروزترین دستگاه ها و روش های کاشت مو استفاده می کند، پس شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در این باره با کلینیک فولیمو تماس بگیرید و دانسته های خود را تکمیل کنید. لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم تکنسین های با مهارت بالا از لوازم به روز کاشت استفاده می کنند.

5. تکنسین ها توسط چه کسی آموزش دیده اند؟

درست است که فعالیت کاشت مو توسط تکنسین ها بدون داشتن مدرک پزشکی صورت می گیرد اما حتما این تکنسین ها باید دوره های آموزش کاشت مو دیده باشند و در کنار پزشک متخصص به فعالیت بپردازند.

معاینه مو سر مراجعه کنند توسط تکنسین مو

 

تکنسینی که تجربه لازم را نداشته باشد نمی تواند عملیات سخت و طاقت فرسای کاشت را به بهترین شکل به پایان برساند و قطعا شما را نا امید خواهد کرد.

چه کسانی می توانند مدرک کاشت مو بگیرند؟

تمامی افراد علاقمند به یادگیری حوزه های زیبایی می توانند مدرک تکنسین کاشت مو را دریافت کنند اما افرادی که مدرک پزشکی و یا پیراپزشکی دارند مانند پرستاران، ماما، اتاق عمل، پزشکان، دندانپزشکان و … می توانند بعد از اتمام دوره آموزشی کاشت مو، به صورت کاملا مستقل به عنوان تکنسین و پس از آن با گرفتن مجوزهای لازم به عنوان متخصص کاشت مو فعالیت کنند.

درآمد تکنسین کاشت مو

حال که با وظایف و ویژگی های یک تکنسین خوب کاشت مو آشنا شدیم، نوبت به آن می رسد که در خصوص درآمد تکنسین کاشت مو و میزان دستمزد آن صحبت کنیم. در خصوص دستمزد تکنسین مو با توجه به میزان مهارت و تجربه دستیار مو، مجموعه زیبایی که با آن بناست کار کنید، مهارت های جانبی و … بستگی دارد اما به طور کلی و با توجه به تجربیاتی که در این سال ها بدست آوردیم می توانیم به شما یک میزان متوسط و میانگین را ارائه دهیم:

در حال حاضر درآمد تکنسین های کاشت مو با توجه به مهارت آن ها و نوع عمل پیوند که دو نوع FIT  و FUT است قیمت گذاری می شود.

که در این روش پرداختی، دستمزد به ازا هر 1000 گرافت کاشت، محاسبه می شود.

در عمل کاشت مو به روش FIT، دستیار کاشت مو به ازای هر 100 گرافت صحیح، بین 800 هزار تومان تا یک میلیون حقوق دریافت می کند.

در خصوص عمل های ترکیبی و موارد مشابه آن که تکنسین باید در آن دو روش FIT  و FUT را همزمان با هم کار می کند، به ازای هر 1000 گرافت موفق بین 1,800,000  تا 2,000,000 درآمد دریافت می کند.

نتیجه گیری تکنسین کاشت مو

زیبایی پس از کاشت مو بدون ریزش مو و تجربه داشتن موهای سالم پس از کاشت مو وابسته به تکنسین کاشت مو در زمان اجرا عمل پیوند است. مجموعه کاشت مو فولیمو در مشهد از دو تن از بهترین تکنسین های کاشت مو خانم استفاده می کند. آن ها بیش از هشت سال تجربه و 1000 کاشت با استفاده از مدرن ترین تجهیزات پزشکی موفق را در کارنامه خود دارند. ما در تیم کاشت مو فولیمو تضمین می کنیم بهترین و پر تراکم ترین کاشت ممکن را برای شما به ارمغان آوریم و در صورت عدم رضایت شما تمامی مبلغ کاشت را به مشتریان عزیز عودت دهیم. شما همین حالا می توانید با شماره تلفن 09155550612 تماس بگیرید. ابتدا به طور کامل مشکل موهای خود را توضیح داده و سپس مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید. پس از آن درصورت نیاز می توانید نوبت کاشت خود را ثبت کنید تا توسط تکنسین های مجرب فولیمو زیبایی موهای خود را باز گردانید. لازم به ذکر است مجموعه فولیمو با ارائه ضمانت نامه کتبی به متقاضیان ضمانت می دهد که بهترین و استاندارد ترین کاشت ممکن را برای انها انجام دهد.

کاشت مو مشهد , کاشت ریش مشهد - جاگذاری فولیکول های مو

 

تکنسین های با تجربه مجموعه معتبر کاشت مو فولیمو در شهر مشهد

سوالات متداول تکنسین کاشت مو و درآمد آن

دستمزد دستیار کاشت مو چقدر است؟

دستمزد افراد تکنسین با توجه به مهارت و میزان تجربه پرداخت می شود که برای هر دستیاری متفاوت است. اما اگر به روش FIT اقدام به کاشت مو کنند به ازای هر 1000 گرافت مویی معادل 800,000 تا یک میلیون تومان حقوق دریافت می کنند و اگر این روش با روش FUT  ترکیب شود میزان دستمزد به بین 1,800,000 تا 2,000,000 می رسد.

وظایف اصلی تکنسین مو چیست؟

دستیار کاشت مو با توجه به دانش تخصصی خود موظف است با دستگاه های و میکروسکوپ ها به صورت کامل آشنا باشد و بتواند با آنان کار کند. قبل و بعد از عمل اتاق را تمیز و موارد کلیدی را آماده سازی کند، توصیه های لازم به بیمار و اقدامات لازم برای کاشت مو بر روی سر زیبا جو را مورد ارزیابی قرار دهد.

چگونه تکنسین کاشت مو شویم؟

کافیست با شماره گیری شماره های فولیمو یا کارشناسان ما تماس بگیرید و شرایط لازم آموزشی را مطلع شوید.

کاشت مو مشهد

تیم کاشت مو فولیمو با بیش از 8 سال تجربه و 1000 کاشت موی موفق به طور تخصصی در شهر مشهد اقدام به انجام کاشت مو به روش مدرن FIT می کند. اگر قصد دارید تا به صورت تضمینی زیبایی موهایتان را به سرتان بازگردانید همین حالا می توانید با شماره تلفن 09155550612 تماس گرفته و با مشاوران تیم کاشت موی ما مکالمه کنید. خوشبختانه مشاوره تلفنی تیم ما کاملا رایگان است و متخصصین ما تلاش خواهند کرد در طول ان به تصمیمی درست درباره درمان طاسی سر شما برسند.

صفحه فولیمو را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید :

 

🎯 مزایا ارتقا شغلی، کسب درآمد بیشتر، توسعه کسب و کار
💎 ویژگی های یک تکنسین خوب دانش و تجربه بالا، آشنایی با انواع وسایل کاشت مو و کار با آن ها، رزومه درخشان
💰 درآمد تکنسین کاشت مو با توجه به مهارت و تخصص و در ازای کاشت هر 1000 گرافت تعیین می شود.
👤 مدرک آموزشی صرفا برای پزشکان، پیراپزشکان، فیزیوتراپی، پرستاری و … قابل دریافت است.
فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نه =