بهترین دوره آموزش کاشت مو با فولیمو در سراسر ایران - 09991542121

تصویر کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو

کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو

مقاله پیش رو، صرفا در راستای افزایش اطلاعات پزشکی شما به رشته تحریر درآمده است و تیم فولیمو هرگونه عمل و اقدامی را قبل از مشاوره با متخصص منع می کند و از این جهت از خود رفع مسئولیت می نماید.

میزان کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو که به عنوان یکی از اقدامات قبل از کاشت مو شناخته می شود، ممکن است متفاوت باشد. با توجه به روش کاشت، اطلاعات لازم توسط کلینیک کاشت مو به شما داده خواهد شد. این سوال که آیا برای کاشت مو حتما باید کچل کرد، توسط بسیاری از افراد به خصوص زنانی که می خواهند برای داشتن موهای پرپشت و ظاهری زیبا کاشت مو انجام دهند، مطرح می شود. اگر شما هم سوالاتی در این مورد دارید، برای رسیدن به پاسخ خود با این مقاله همراه باشید.

کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو در کدام روش ضروری است؟

اگر برخی از نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند را در رابطه با کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو دنبال کرده باشید، متوجه تفاوت هایی در این مورد می شوید. برخی کلینیک های کاشت مو از شما می خواهند تا شب قبل از عمل موهای خود را با نمره صفر کوتاه و سپس حمام کنید. اما برخی دیگر از شما می خواهند میزان بلندی موهای خود را در حالت طبیعی نگهدارید و تا دو هفته قبل عمل، از کوتاه کردن و تراشیدن موهایتان خودداری کنید.

این تفاوت در میزان کوتاه کردن موها به دلیل روش متفاوتی است که کلینیک کاشت مو برای شما در نظر گرفته است. پس حتما در روزهای معاینه قبل از عمل، اطلاعات لازم را در این مورد کسب کنید و همان کاری را انجام دهید که از شما خواسته شده است. اما در پاسخ این که کدام روش کاشت مو با تراشیدن سر انجام می شود، باید گفت در کاشت مو به روش FUE اغلب از شما خواسته می شود تا قبل از عمل کل سرتان را با ماشین و با شماره صفر کوتاه کنید. اما در روش FUT که نیازمند بخیه در ناحیه برداشت مو می باشد، بهتر است طول موها 2 تا 3 سانتی متر باشد تا خط بخیه دیده نشود.

در برخی روش ها هم میزان کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو و توسط خود پزشک یا تکنسین کاشت مشخص می شود، در این صورت تراشیدن نواحی مورد نظر در همان زمان انجام می شود. در چنین مواردی این ناحیه تراشیده شده به راحتی توسط موهای بالاتر از آن پوشانده می شود و اصلا دیده نمی شود.

کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو در ناحیه اهدا کننده مو به چه صورت است؟

در روش هایی از کاشت مو که قرار است تعداد زیادی فولیکول از ناحیه اهدا کننده برداشت شود، تمام پشت و دو طرف سر به عنوان بانک مو در نظر گرفته می شود و در همان زمان تراشیده می شود. به صورتی که از هر تار مو به اندازه یک میلیمتر بیرون از پوست بماند. اما اگر وسعت این ناحیه کم باشد به صورت یک خط تراشیده می شود تا این قسمت توسط موهای بالایی دربر گرفته شود. به دلیل حساسیت زنان به تراشیدن سر به طور معمول کاشت مو زنان بدون تراشیدن سر انجام می شود.

كوتاه كردن مو قبل از كاشت
تا چه اندازه موهارو قبل از کاشت باید کوتاه  کرد؟ حدود 0.5 تا 1 اینچ
آیا لازم است موی سر تراشیده شود؟ بله
دلیل تراشیدن مو قبل از کاشت مو چیست؟ پزشک بتواند با مشاهده آن، طرح پیوند و نقاطی که باید کاشت شوند را تعیین کند.

کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو در ناحیه دریافت کننده مو به چه صورت است؟

در ناحیه کاشت مو یا ناحیه گیرنده مو بهتر است موهای شما در همان حالت طبیعی باشند و بهتر است تا دو هفته قبل از عمل هم کوتاه یا تراشیده نشوند. به این دلیل که پزشک بتواند با مشاهده آن، طرح پیوند و نقاطی که باید کاشت شوند را تعیین کند.

قبل از کاشت تا چه اندازه ای مو باید کوتاه شود؟

به طور کلی، مو باید قبل از کاشت حدود 0.5 تا 1 اینچ کوتاه شود. این به جراح اجازه می دهد تا فولیکول های مو را به طور دقیق ببیند و آنها را بدون آسیب رساندن به آنها پیوند بزند.

جمع بندی

کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو معمولا به عنوان یکی از اقدامات قبل کاشت به بیمار توصیه می شود، اما میزان این کوتاهی به روش عمل برمی گردد. در نتیجه پزشک باید اطلاعات لازم در این مورد را در اختیارتان قرار دهد در غیر این صورت حتما از پزشک خود درباره کوتاه کردن یا نکردن موهای خود بپرسید. در صورتی که هیچ دستورالعملی در این مورد به شما داده نشده است، بهتر است اندازه طبیعی موهای خود را حفظ کنید تا در روز عمل کاشت اقدامات لازم توسط پزشک یا تکنسین انجام شود.

related products
محصولات مرتبط

کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو

تصویر کوتاه کردن مو قبل از کاشت مو

در این مقاله نکات زیر را میخوانید

فولیمو
فولیمو

دوره آموزش کاشت مو با بهترین کلینیک کاشت مو مشهد

راه های ارتباطی

دوره های آموزشی فولیمو

آخرین مقالات

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *